Мектеп дефектологының лауазымдық міндеттері - Н.Н.Головацкии атындағы орта мектеп https://golovatsky-panfilov.mektebi.kz/ ru Мектеп дефектологының лауазымдық міндеттері - Н.Н.Головацкии атындағы орта мектеп DataLife Engine педагог-дефектологтың лауазымдық міндеттері https://golovatsky-panfilov.mektebi.kz/defektolog-bryshy/mektep-defektologyny-lauazymdy-mndetter/1024-pedagog-defektologty-lauazymdy-mndetter.html https://golovatsky-panfilov.mektebi.kz/defektolog-bryshy/mektep-defektologyny-lauazymdy-mndetter/1024-pedagog-defektologty-lauazymdy-mndetter.html «Бекітемін»

Мектеп директоры 

__________Қ. Аскарбек 


Педагог – дефектологтың лауазымдық міндеттері 

  1. Оқыту мен тәрбиелеуде ерекше қажеттілігі бар оқушылардың дамуындағы ауытқуларды барынша түзетуге бағытталған жұмысты жүзеге асыру;
  2. Анықталған дамуында ерекше қажеттілігі бар оқушылардың жас ерекшелігін және диагнозын ескере отырып топқа немесе жеке – дара жұмыс жасау тобына жинақтау; 
  3. Оқушының психофизиологиялық ерекшелігін назарға ала отырып, жүргізілетін топтық және жеке - дара, түзете - дамыту жұмысының бағдарламасын әзірлеу, жүргізу;
  4. Дамуында ерекшелігі бар оқушылардың жалпы тұлғалық ерекшеліктерін ескере отырып, динамикасын зерттеу;
  5. Ерекше қажеттілігі бар балалардың даму динамикасын анықтау мақсатында сабақ барысында бақылауға;
  6. Оқуда ерекше қажеттілігі бар балаларды дұрыс оқыту мақсатында мұғалімдермен, сынып жетекшілермен тығыз байланыста бірлесе жұмыс жасауға;
  7. Ерекше білім алуға қажеттілігі бар балалардың ата аналарымен, оларды алмастырушылармен байланыс орнатып, кеңес беруге;
  8. Өз кәсіби біліктілігімізді үнемі жетілдіріп отыруға;
  9. Жұмыс уақытысының кестесін сақтауға міндетті. Ертеңгі 7:30 – 18:00 дейін. 



                   Педагог – дефектолог:  Салденова Гульзия Болатбековна 

]]>
«Бекітемін»

Мектеп директоры 

__________Қ. Аскарбек 


Педагог – дефектологтың лауазымдық міндеттері 

  1. Оқыту мен тәрбиелеуде ерекше қажеттілігі бар оқушылардың дамуындағы ауытқуларды барынша түзетуге бағытталған жұмысты жүзеге асыру;
  2. Анықталған дамуында ерекше қажеттілігі бар оқушылардың жас ерекшелігін және диагнозын ескере отырып топқа немесе жеке – дара жұмыс жасау тобына жинақтау; 
  3. Оқушының психофизиологиялық ерекшелігін назарға ала отырып, жүргізілетін топтық және жеке - дара, түзете - дамыту жұмысының бағдарламасын әзірлеу, жүргізу;
  4. Дамуында ерекшелігі бар оқушылардың жалпы тұлғалық ерекшеліктерін ескере отырып, динамикасын зерттеу;
  5. Ерекше қажеттілігі бар балалардың даму динамикасын анықтау мақсатында сабақ барысында бақылауға;
  6. Оқуда ерекше қажеттілігі бар балаларды дұрыс оқыту мақсатында мұғалімдермен, сынып жетекшілермен тығыз байланыста бірлесе жұмыс жасауға;
  7. Ерекше білім алуға қажеттілігі бар балалардың ата аналарымен, оларды алмастырушылармен байланыс орнатып, кеңес беруге;
  8. Өз кәсіби біліктілігімізді үнемі жетілдіріп отыруға;
  9. Жұмыс уақытысының кестесін сақтауға міндетті. Ертеңгі 7:30 – 18:00 дейін. 



                   Педагог – дефектолог:  Салденова Гульзия Болатбековна 

]]>
admin Fri, 01 Sep 2023 12:16:46 +0600
Мектеп дефектологының лауазымдық міндеттері https://golovatsky-panfilov.mektebi.kz/defektolog-bryshy/mektep-defektologyny-lauazymdy-mndetter/893-mektep-defektologyny-lauazymdy-mndetter.html https://golovatsky-panfilov.mektebi.kz/defektolog-bryshy/mektep-defektologyny-lauazymdy-mndetter/893-mektep-defektologyny-lauazymdy-mndetter.html Педагог – дефектологтың лауазымдық міндеттері 

  1. Оқыту мен тәрбиелеуде ерекше қажеттілігі бар оқушылардың дамуындағы ауытқуларды барынша түзетуге бағытталған жұмысты жүзеге асыру;
  2. Анықталған дамуында ерекше қажеттілігі бар оқушылардың жас ерекшелігін және диагнозын ескере отырып топқа немесе жеке – дара жұмыс жасау тобына жинақтау; 
  3. Оқушының психофизиологиялық ерекшелігін назарға ала отырып, жүргізілетін топтық және жеке - дара, түзете - дамыту жұмысының бағдарламасын әзірлеу, жүргізу;
  4. Дамуында ерекшелігі бар оқушылардың жалпы тұлғалық ерекшеліктерін ескере отырып, динамикасын зерттеу;
  5. Ерекше қажеттілігі бар балалардың даму динамикасын анықтау мақсатында сабақ барысында бақылауға;
  6. Оқуда ерекше қажеттілігі бар балаларды дұрыс оқыту мақсатында мұғалімдермен, сынып жетекшілермен тығыз байланыста бірлесе жұмыс жасауға;
  7. Ерекше білім алуға қажеттілігі бар балалардың ата аналарымен, оларды алмастырушылармен байланыс орнатып, кеңес беруге;
  8. Өз кәсіби біліктілігімізді үнемі жетілдіріп отыруға;
  9. Жұмыс уақытысының кестесін сақтауға міндетті. Ертеңгі 7:30 – 18:00 дейін. 



                   Педагог – дефектолог:  Салденова Гульзия Болатбековна 

]]>
Педагог – дефектологтың лауазымдық міндеттері 

  1. Оқыту мен тәрбиелеуде ерекше қажеттілігі бар оқушылардың дамуындағы ауытқуларды барынша түзетуге бағытталған жұмысты жүзеге асыру;
  2. Анықталған дамуында ерекше қажеттілігі бар оқушылардың жас ерекшелігін және диагнозын ескере отырып топқа немесе жеке – дара жұмыс жасау тобына жинақтау; 
  3. Оқушының психофизиологиялық ерекшелігін назарға ала отырып, жүргізілетін топтық және жеке - дара, түзете - дамыту жұмысының бағдарламасын әзірлеу, жүргізу;
  4. Дамуында ерекшелігі бар оқушылардың жалпы тұлғалық ерекшеліктерін ескере отырып, динамикасын зерттеу;
  5. Ерекше қажеттілігі бар балалардың даму динамикасын анықтау мақсатында сабақ барысында бақылауға;
  6. Оқуда ерекше қажеттілігі бар балаларды дұрыс оқыту мақсатында мұғалімдермен, сынып жетекшілермен тығыз байланыста бірлесе жұмыс жасауға;
  7. Ерекше білім алуға қажеттілігі бар балалардың ата аналарымен, оларды алмастырушылармен байланыс орнатып, кеңес беруге;
  8. Өз кәсіби біліктілігімізді үнемі жетілдіріп отыруға;
  9. Жұмыс уақытысының кестесін сақтауға міндетті. Ертеңгі 7:30 – 18:00 дейін. 



                   Педагог – дефектолог:  Салденова Гульзия Болатбековна 

]]>
admin Mon, 09 Jan 2023 17:05:28 +0600