Мектеп логопедінің жұмыс жоспары - Н.Н.Головацкии атындағы орта мектеп https://golovatsky-panfilov.mektebi.kz/ ru Мектеп логопедінің жұмыс жоспары - Н.Н.Головацкии атындағы орта мектеп DataLife Engine Педагог-логопедтің жылдық жұмыс жоспары https://golovatsky-panfilov.mektebi.kz/logoped-bryshy/mektep-logopedn-zhmys-zhospary/1027-pedagog-logopedt-zhyldy-zhmys-zhospary.html https://golovatsky-panfilov.mektebi.kz/logoped-bryshy/mektep-logopedn-zhmys-zhospary/1027-pedagog-logopedt-zhyldy-zhmys-zhospary.html                                                                                                                                              



2023-2024 оқу жылына арналған 


ПЕДАГОГ-ЛОГОПЕДТІҢ ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

Аты-жөні: Жұманова Салтанат Айдарқызы












Педагог-логопедтің мақсаты: Сөйлеу тілін дамытуға бағытталған педагогикалық қолдауды жүзеге асыру, оқу іс-әрекетіне қажетті сөйлеу дағдыларын қалыптастыру және диагностикалық, дамытушылық, кеңес беру-ағартушылық іс-шаралар арқылы оқушылардың мектеп жағдайында толық және үйлесімді дамуын қамтамасыз ету.    

Педагог-логопедтің міндеттері:

  1. Білім алуда ерекше қажеттілігі бар мектеп оқушыға басқа мамандармен, мұғалімдермен, ата-аналармен бірлесіп логопедиялық тексеруден өткізу;
  2. Білім алуда ерекше қажеттілігі бар мектеп оқушыға жеке, топтық және сыныптық сабақтарда логопедиялық қолдау көрсету.
  3. Оқытушыларға, ата-аналарға, басқа мамандарға білім алуда ерекше қажеттілігі бар оқушыларды оқу процесінде және үйде тәрбиелеу кезінде психологиялық-педагогикалық қолдау (сөйлеу тілінің дамуы және сөйлеу дағдыларының қалыптасуы) бойынша кеңес беру. 



Педагог-логопедтің жұмысының негізгі бағыттары: 

  1. Ұйымдастырушылық жұмыс;
  2. Білім алуда ерекше қажеттіліктерін бағалау және оқушыларды педагогикалық қолдаудың (көмек) мазмұнын анықтау;
  3. Оқушыларға логопедиялық қолдау көрсету және оның тиімділігін бағалау;
  4. Кеңестік-әдістемелік қызмет;
  5. Өзін-өзі дамыту. 








р/с

Іс-шаралар

Орындау мерзімдері

Жауаптылар

Есеп беру нысандары

I.Ұйымдастырушылық жұмыс

1.1

Көрнекі-дидактикалық құралдар мен жұмыс орнын дайындау




                      

Тамыз 

Қыркүйек 

Педагог-логопед



  1. Диагностикалық және дидактикалық материалдарды жинақтау;
  2. Әдістемелік құралдардың картотекасы;
  3. Оқушының сабақтағы іс-әрекетіне бақылау формалары (форма 2а,б)
  4. Қатысқан сабақтарды талдау формалары;


Жылдық жұмыс жоспары 

Қыркүйек 

Педагог-логопед


Жұмыстың жылдық жоспары


Оқушылар тобын және жеке, топтық сабақтарда құру

Қыркүйек 

Педагог-логопед


Оқушылар тобының тізімі


Құжаттарды рәсімдеу және жүргізу:

  1. Жұмыс кестесін құру;
  2. Сабақ кестесін құру;
  3. Журнал толтыру: сабаққа қатысу, кеңестерді тіркеу.

Қыркүйек және жыл бойы


Педагог-логопед


  1. Жұмыс кестесі
  2. Сабақ кестесі
  3. Сабақтарға қатысу журналы
  4. Кеңестерді тіркеу журналы


Жылдық рефлексиялық есеп жүргізу 

Мамыр 

Педагог-логопед


Жылдық рефлексиялық есеп 

IIБілім алуда ерекше қажеттіліктерін бағалау және оқушыларды логопедиялық қолдау



Оқушылардың мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін логопедиялық зерттеу:

  1. Сабақта бақылау;
  2. Сөйлеу карталарын толықтыру;
  3. Ата-аналармен сұхбат және сауалнамалар;

Қыркүйек

Педагог-логопед

Арнайы педагог

    Педагог-психолог


  1. Оқушыларды сабақта бақылау хаттамасы (форма 2а,б)
  2. Сөйлеу карталары;
  3. Әңгімелесу хаттамасы немесе толтырылған сауалнама;


Оқушылардың оқу қиындықтарының көріністерін және олардың себептерін ұжымдық талқылау

Қыркүйек 

    Педагог-логопед

Арнайы педагог

    Педагог-психолог

Оқушылардың мінездемесі (форма 4)


Оқушылармен жұмысты жоспарлау: 

  1. Оқушылармен жұмыстың жеке бағдарламаларын құру (ЖДБ);
  2. Оқушылармен жеке және топтық сабақтардың күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын құру;
  3. Жеке және топтық сабақтардың жоспарларын құру;

Қыркүйек


       Педагог-логопед


  1. Оқушылармен жұмыстың жеке бағдарламалары (ЖДБ);


  1. Оқушылармен жеке және топтық сабақтардың күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын құру;


  1. Оқушылармен жеке және топтық сабақтардың жоспарларын құру;



Мұғалімдердің сұранысы бойынша оқушылардың қажеттіліктерін бағалау

Жыл бойы

Педагог-логопед

  1. Оқушыларды сабақта бақылау хаттамасы (форма 2а,б)


Мектеп мамандарының сабақтары мен сынып сабақтарына қатысу

Жыл бойы

        Педагог-логопед

Хаттама

III. Оқушыларды логопедиялық қолдау және оның тиімділігін бағалау


Жеке және топтық сабақтарды өткізу

Жыл бойы

Педагог-логопед

Жеке және топтық сабақтардың жоспарлары


Психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасы мен жеке оқыту бағдарламаларын іске асырудың сәттілігін динамикалық байқау

Жыл бойы

 Педагог-логопед

  1. Сабақ барысында оқушыны бақылау хаттамасы (2а,б формасы);


  1. Сабаққа қатысу хаттамасы.

IV.Кеңестік-әдістемелік қызмет


Ата-аналарға жеке кеңес беру (ата-анасының қалауы бойынша немесе қажет болған жағдайда)


Педагог-логопед

Кеңесті тіркеу журналы


Мұғалімдерге жеке кеңес беру


Педагог-логопед

Кеңесті тіркеу журналы

V.Өзін-өзі дамыту


Ғылыми-әдістемелік құралдарды зерделеу

Жыл бойы

Педагог-логопед



Біліктілікті арттыру курстарынан өтуді ұйымдастыру

Жыл бойы

Педагог-логопед

Сертификат








Педагог-логопед: Жұманова Салтанат Айдарқызы

]]>
                                                                                                                                             



2023-2024 оқу жылына арналған 


ПЕДАГОГ-ЛОГОПЕДТІҢ ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

Аты-жөні: Жұманова Салтанат Айдарқызы












Педагог-логопедтің мақсаты: Сөйлеу тілін дамытуға бағытталған педагогикалық қолдауды жүзеге асыру, оқу іс-әрекетіне қажетті сөйлеу дағдыларын қалыптастыру және диагностикалық, дамытушылық, кеңес беру-ағартушылық іс-шаралар арқылы оқушылардың мектеп жағдайында толық және үйлесімді дамуын қамтамасыз ету.    

Педагог-логопедтің міндеттері:

  1. Білім алуда ерекше қажеттілігі бар мектеп оқушыға басқа мамандармен, мұғалімдермен, ата-аналармен бірлесіп логопедиялық тексеруден өткізу;
  2. Білім алуда ерекше қажеттілігі бар мектеп оқушыға жеке, топтық және сыныптық сабақтарда логопедиялық қолдау көрсету.
  3. Оқытушыларға, ата-аналарға, басқа мамандарға білім алуда ерекше қажеттілігі бар оқушыларды оқу процесінде және үйде тәрбиелеу кезінде психологиялық-педагогикалық қолдау (сөйлеу тілінің дамуы және сөйлеу дағдыларының қалыптасуы) бойынша кеңес беру. 



Педагог-логопедтің жұмысының негізгі бағыттары: 

  1. Ұйымдастырушылық жұмыс;
  2. Білім алуда ерекше қажеттіліктерін бағалау және оқушыларды педагогикалық қолдаудың (көмек) мазмұнын анықтау;
  3. Оқушыларға логопедиялық қолдау көрсету және оның тиімділігін бағалау;
  4. Кеңестік-әдістемелік қызмет;
  5. Өзін-өзі дамыту. 








р/с

Іс-шаралар

Орындау мерзімдері

Жауаптылар

Есеп беру нысандары

I.Ұйымдастырушылық жұмыс

1.1

Көрнекі-дидактикалық құралдар мен жұмыс орнын дайындау




                      

Тамыз 

Қыркүйек 

Педагог-логопед



  1. Диагностикалық және дидактикалық материалдарды жинақтау;
  2. Әдістемелік құралдардың картотекасы;
  3. Оқушының сабақтағы іс-әрекетіне бақылау формалары (форма 2а,б)
  4. Қатысқан сабақтарды талдау формалары;


Жылдық жұмыс жоспары 

Қыркүйек 

Педагог-логопед


Жұмыстың жылдық жоспары


Оқушылар тобын және жеке, топтық сабақтарда құру

Қыркүйек 

Педагог-логопед


Оқушылар тобының тізімі


Құжаттарды рәсімдеу және жүргізу:

  1. Жұмыс кестесін құру;
  2. Сабақ кестесін құру;
  3. Журнал толтыру: сабаққа қатысу, кеңестерді тіркеу.

Қыркүйек және жыл бойы


Педагог-логопед


  1. Жұмыс кестесі
  2. Сабақ кестесі
  3. Сабақтарға қатысу журналы
  4. Кеңестерді тіркеу журналы


Жылдық рефлексиялық есеп жүргізу 

Мамыр 

Педагог-логопед


Жылдық рефлексиялық есеп 

IIБілім алуда ерекше қажеттіліктерін бағалау және оқушыларды логопедиялық қолдау



Оқушылардың мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін логопедиялық зерттеу:

  1. Сабақта бақылау;
  2. Сөйлеу карталарын толықтыру;
  3. Ата-аналармен сұхбат және сауалнамалар;

Қыркүйек

Педагог-логопед

Арнайы педагог

    Педагог-психолог


  1. Оқушыларды сабақта бақылау хаттамасы (форма 2а,б)
  2. Сөйлеу карталары;
  3. Әңгімелесу хаттамасы немесе толтырылған сауалнама;


Оқушылардың оқу қиындықтарының көріністерін және олардың себептерін ұжымдық талқылау

Қыркүйек 

    Педагог-логопед

Арнайы педагог

    Педагог-психолог

Оқушылардың мінездемесі (форма 4)


Оқушылармен жұмысты жоспарлау: 

  1. Оқушылармен жұмыстың жеке бағдарламаларын құру (ЖДБ);
  2. Оқушылармен жеке және топтық сабақтардың күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын құру;
  3. Жеке және топтық сабақтардың жоспарларын құру;

Қыркүйек


       Педагог-логопед


  1. Оқушылармен жұмыстың жеке бағдарламалары (ЖДБ);


  1. Оқушылармен жеке және топтық сабақтардың күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын құру;


  1. Оқушылармен жеке және топтық сабақтардың жоспарларын құру;



Мұғалімдердің сұранысы бойынша оқушылардың қажеттіліктерін бағалау

Жыл бойы

Педагог-логопед

  1. Оқушыларды сабақта бақылау хаттамасы (форма 2а,б)


Мектеп мамандарының сабақтары мен сынып сабақтарына қатысу

Жыл бойы

        Педагог-логопед

Хаттама

III. Оқушыларды логопедиялық қолдау және оның тиімділігін бағалау


Жеке және топтық сабақтарды өткізу

Жыл бойы

Педагог-логопед

Жеке және топтық сабақтардың жоспарлары


Психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасы мен жеке оқыту бағдарламаларын іске асырудың сәттілігін динамикалық байқау

Жыл бойы

 Педагог-логопед

  1. Сабақ барысында оқушыны бақылау хаттамасы (2а,б формасы);


  1. Сабаққа қатысу хаттамасы.

IV.Кеңестік-әдістемелік қызмет


Ата-аналарға жеке кеңес беру (ата-анасының қалауы бойынша немесе қажет болған жағдайда)


Педагог-логопед

Кеңесті тіркеу журналы


Мұғалімдерге жеке кеңес беру


Педагог-логопед

Кеңесті тіркеу журналы

V.Өзін-өзі дамыту


Ғылыми-әдістемелік құралдарды зерделеу

Жыл бойы

Педагог-логопед



Біліктілікті арттыру курстарынан өтуді ұйымдастыру

Жыл бойы

Педагог-логопед

Сертификат








Педагог-логопед: Жұманова Салтанат Айдарқызы

]]>
admin Fri, 01 Sep 2023 17:35:29 +0600
Мектеп логопедінің жұмыстары https://golovatsky-panfilov.mektebi.kz/logoped-bryshy/mektep-logopedn-zhmys-zhospary/940-mektep-logopedn-zhmystary.html https://golovatsky-panfilov.mektebi.kz/logoped-bryshy/mektep-logopedn-zhmys-zhospary/940-mektep-logopedn-zhmystary.html ]]> ]]> admin Thu, 18 May 2023 10:53:43 +0600 Мектеп логопедінің жылдық жұмыс жоспары https://golovatsky-panfilov.mektebi.kz/logoped-bryshy/mektep-logopedn-zhmys-zhospary/898-mektep-logopedn-zhyldy-zhmys-zhospary.html https://golovatsky-panfilov.mektebi.kz/logoped-bryshy/mektep-logopedn-zhmys-zhospary/898-mektep-logopedn-zhyldy-zhmys-zhospary.html Педагог-логопедтің 2022-2023 оқу жылына 

 арналған жұмыс жоспары


Мақсаты:Ауызша ж»не жазбаша сөйлеуінде бұзушылығы  бар балаларды анықтау.Осы мақсатқа жету үшін келесі мақсаттарды шешу керек:оқушылардың дыбысты айтуында,фонематикалық қабылдауы мен талдауында,сөйлеуді грамматикалық құруында,байланыстырып сөйлеуінде бұзушылығы бар оқушыларды анықтау,бастауыш сынып оқушыларында ауызша және жазбаша бұзушылығын алдын алу мен жою бойынша коррекциялық жұмыстың жолдарын анықтау.


Міндеттері:

Диагностикалық тексеріс.

Логикалық ойлауды дамыта отырып,ауызша сөйлеудің дәл және түсінікті түрде айтылуына себепкер болу.

Сөйлеу дағдысын қалыптастыра отырып,оның лексико-грамматикалық тұрғыда 

дұрыс қалыптасуын қадағалау.

Сөйлеу тілінің даму кезеңін бақылауға ала отырып,назардан тыс қалдырмау.

Мұғалімдермен,ата-аналармен өзара қарым-қатынас жасау.


Ұйымдастырушылық жұмыс:

Жұмыс орнын жаға оқу жылына дайындау,жылдық жоспар құру,ата-аналармен жұмыс жоспарын құру, логопедиялық көмекті қажет ететін балаларды тіркеу журналына енгізу,оқушылардың жеке дамыту бағдарламасын құру,педкеңес,семинарларға, мектептің өткізілетін іс-шараларына қатысу.














Бағыты

Тақырыбы

Жүргізу формасы


Мерзімі

Жауапты

Шығуы

I

Диагностика

лық

Оқушылардың ауызша және жазбаша тілін тексеру

Бақылау,

әңгімелесу,

дидактикалық ойындар

қыркүйек

Логопед

Зерттеу

қорытындысы (жеке)



Балалардың фонематикалық есту қабілетін,буындық құрылымын тексеру

Фонематикалық ойындар,тілдік және тілдік емес дыбыстар

қыркүйек

Логопед

Зерттеу

қорытындысы (жеке)



Байланыстырып сөйлеу тілін тексеру

Логопедиялық альбом

қыркүйек

Логопед

Зерттеу

қорытындысы (жеке)



Оқушылардың сөйлеу тілінің дамуына тексеру жұмыстарын жүргізу

1-сыныпқа келген сөйлеу тілі бұзылған балалармен диагностика

қыркүйек

Логопед

Зерттеу

қорытындысы (жеке)



Лексико-грамматикалық қалпын тексеру

Грамматикалық дәптер

қыркүйек

Логопед

Зерттеу

қорытындысы (жеке)

II

Консультация

лық

Ата-атамен жұмыс:Баланың аңғарымы бойынша мәлімет беру.Күнделікті     баламен хабардар ету.Баламен жүргізілген жұмыстың қорытындысымен таныстыру.Ата-аналарды инклюзивті білім беру.

Сұхбат.ұсыныстар

Жыл бойы

Логопед

Мәлімет парағы



Сынып жетекшілермен жұмыс: Логопедия сұрақтары бойынша кеңес беру.Балалардың тілдік дамуын тексеру талдауын 

өткізу.

жиналыс

қазан

Логопед

Хаттама

Анықтама




«Балалардың тілдік ақауларының алдын алу» атты тақырыпқа кеңес

Слайд түрінде

қараша

Логопед 


III

Түзете-дамыту 

Бұзылған дыбыстармен,оқу және жазуында кездесетін қиындықтармен жұмыс

Жекелей түзету сабақтары,сөйлеу тілін түзете-дамытуға арналған ойындар,жаттығулар жүргізу

Жыл бойы

Логопед

Анықтама 


IV

Әдістемелік 

Мектепішілік консилиум


Жыл бойы

Логопед

Анықтама



Мақалалар жазу,әдістемелік құралдар жинақтау


Жыл бойы

Логопед




Педагог  логопед:  М. М. Мелеупова 

]]>
Педагог-логопедтің 2022-2023 оқу жылына 

 арналған жұмыс жоспары


Мақсаты:Ауызша ж»не жазбаша сөйлеуінде бұзушылығы  бар балаларды анықтау.Осы мақсатқа жету үшін келесі мақсаттарды шешу керек:оқушылардың дыбысты айтуында,фонематикалық қабылдауы мен талдауында,сөйлеуді грамматикалық құруында,байланыстырып сөйлеуінде бұзушылығы бар оқушыларды анықтау,бастауыш сынып оқушыларында ауызша және жазбаша бұзушылығын алдын алу мен жою бойынша коррекциялық жұмыстың жолдарын анықтау.


Міндеттері:

Диагностикалық тексеріс.

Логикалық ойлауды дамыта отырып,ауызша сөйлеудің дәл және түсінікті түрде айтылуына себепкер болу.

Сөйлеу дағдысын қалыптастыра отырып,оның лексико-грамматикалық тұрғыда 

дұрыс қалыптасуын қадағалау.

Сөйлеу тілінің даму кезеңін бақылауға ала отырып,назардан тыс қалдырмау.

Мұғалімдермен,ата-аналармен өзара қарым-қатынас жасау.


Ұйымдастырушылық жұмыс:

Жұмыс орнын жаға оқу жылына дайындау,жылдық жоспар құру,ата-аналармен жұмыс жоспарын құру, логопедиялық көмекті қажет ететін балаларды тіркеу журналына енгізу,оқушылардың жеке дамыту бағдарламасын құру,педкеңес,семинарларға, мектептің өткізілетін іс-шараларына қатысу.














Бағыты

Тақырыбы

Жүргізу формасы


Мерзімі

Жауапты

Шығуы

I

Диагностика

лық

Оқушылардың ауызша және жазбаша тілін тексеру

Бақылау,

әңгімелесу,

дидактикалық ойындар

қыркүйек

Логопед

Зерттеу

қорытындысы (жеке)



Балалардың фонематикалық есту қабілетін,буындық құрылымын тексеру

Фонематикалық ойындар,тілдік және тілдік емес дыбыстар

қыркүйек

Логопед

Зерттеу

қорытындысы (жеке)



Байланыстырып сөйлеу тілін тексеру

Логопедиялық альбом

қыркүйек

Логопед

Зерттеу

қорытындысы (жеке)



Оқушылардың сөйлеу тілінің дамуына тексеру жұмыстарын жүргізу

1-сыныпқа келген сөйлеу тілі бұзылған балалармен диагностика

қыркүйек

Логопед

Зерттеу

қорытындысы (жеке)



Лексико-грамматикалық қалпын тексеру

Грамматикалық дәптер

қыркүйек

Логопед

Зерттеу

қорытындысы (жеке)

II

Консультация

лық

Ата-атамен жұмыс:Баланың аңғарымы бойынша мәлімет беру.Күнделікті     баламен хабардар ету.Баламен жүргізілген жұмыстың қорытындысымен таныстыру.Ата-аналарды инклюзивті білім беру.

Сұхбат.ұсыныстар

Жыл бойы

Логопед

Мәлімет парағы



Сынып жетекшілермен жұмыс: Логопедия сұрақтары бойынша кеңес беру.Балалардың тілдік дамуын тексеру талдауын 

өткізу.

жиналыс

қазан

Логопед

Хаттама

Анықтама




«Балалардың тілдік ақауларының алдын алу» атты тақырыпқа кеңес

Слайд түрінде

қараша

Логопед 


III

Түзете-дамыту 

Бұзылған дыбыстармен,оқу және жазуында кездесетін қиындықтармен жұмыс

Жекелей түзету сабақтары,сөйлеу тілін түзете-дамытуға арналған ойындар,жаттығулар жүргізу

Жыл бойы

Логопед

Анықтама 


IV

Әдістемелік 

Мектепішілік консилиум


Жыл бойы

Логопед

Анықтама



Мақалалар жазу,әдістемелік құралдар жинақтау


Жыл бойы

Логопед




Педагог  логопед:  М. М. Мелеупова 

]]>
admin Mon, 09 Jan 2023 10:05:56 +0600