"Табысты сынып " жобасы - Н.Н.Головацкии атындағы орта мектеп https://golovatsky-panfilov.mektebi.kz/ ru "Табысты сынып " жобасы - Н.Н.Головацкии атындағы орта мектеп DataLife Engine "Жемісті сынып жобасының жұмыс жоспарлары бойынша атқарылған іс -шарасы https://golovatsky-panfilov.mektebi.kz/main/1193-zhemst-synyp-zhobasyny-zhmystary.html https://golovatsky-panfilov.mektebi.kz/main/1193-zhemst-synyp-zhobasyny-zhmystary.html





















]]>






















]]>
admin Mon, 15 Jan 2024 16:50:02 +0600
"English around us" ағылшын тілі пәнінен жоба жұмысының қорытынды іс-шарасы https://golovatsky-panfilov.mektebi.kz/main/1194-english-around-us-aylshyn-tl-pnnen-zhoba-zhmysyny-orytyndy-s-sharasy.html https://golovatsky-panfilov.mektebi.kz/main/1194-english-around-us-aylshyn-tl-pnnen-zhoba-zhmysyny-orytyndy-s-sharasy.html






]]>







]]>
admin Wed, 27 Dec 2023 16:53:03 +0600
"Математикалық квест" https://golovatsky-panfilov.mektebi.kz/ou-dstemelk-zhmys/tabysty-synyp-zhobasy/937-matematikaly-kvest.html https://golovatsky-panfilov.mektebi.kz/ou-dstemelk-zhmys/tabysty-synyp-zhobasy/937-matematikaly-kvest.html Математикалық үстел квесті
Мерзімі: 02.05.23
Қатысушылар: 9 «А», 9 «Ә», 9 «Б» сыныптары
Ұйымдастырушы: математика пәні мұғалімдері Нуркасымова Н.Б., Сайрамбеков А.А.
Мақсаты: 9-сынып оқушыларының математика пәніне қызығушылықтарын, ынтасын арттыру. Бірлескен командалар құру арқылы ұйымшылдыққа, өзара бірлікке оқыту, көшбасшылық қасиеттерді, өзара қолдау мен ынтымақтастықты дамыту, позитивті өзара қарым-қатынасты қалыптастыру, креативті ойлауға, шешімдерді қабылдап, оларды жүзеге асыруға баулу.
Квест кезеңдері
 1-тур
  • Тапсырма. Конверт
Конверт ішінде берілген пазлды құрастырып, топ атауын анықтайды . Пазлда берілген ребусты шешеді.
  1. Тапсырма. Сандықтың ішіндегі есеп
+1,5
Жауабы: 1,5  (ұшақта)            
  1. Тапсырма. Ұшақ  «Лабиринт»
Лабиренттен «Балық»   сөзі шығады. Ол келесі квесттің кілті. 

  1. Тапсырма.Аквариум.  
  Жауабы: 
  1. Тапсырма. Цилиндр Конус. 
Цилиндр мен Конус фигураларына байланысты  есеп.
1-тапсырма
Берілгені: конус 
;
Т/к: 
Жауабы: 960
2-тапсырма
Берілгені: цилиндр
Т/к: 
Жауабы: 2880
 Жауабы кубиктің сыртында тұрады, ол келесі квесттің кілті.
  1. Тапсырма. Кубик
Кубик ішіндегі суретке қарай отырып, конструкторды құрастырады. Конструкторда сандар тізбегіне байланысты есеп болады.
Сұрақ белгісінің орнындағы сандарды анықта
1 – 3    2-3    3-2     4-4    5-3  6-?               2     4      6       8     10  ?
1 – 3     2-3    3-2    4-4     5-3   6-?              3     6       9       12    15   ?
1 – 3     2-3    3-2    4-4     5-3    6-?             4     8       12     16     20   ?
1 – 3     2-3    3-2    4-4     5-3     6-?            1     3       5        7      9    ?
 Осы тапсырманы орындау арқылы картаны тауып, келесі турға жол табады.  
  1. Тапсырма. Карта 
Есептерді шығарып, телефонның кодын тап
123456






 Дүкеннің сөресінде екі қонжық жатыр – сары және қоңыр, екі машина – қара және ақ және үш доп – қызыл, жасыл және көгілдір. Бекжанға 3 ойыншық сатып алу керек: бір қонжық, бір машина және бір доп. Бекжан оны қанша тәсілмен сатып алатынын анықтаңыз.
Әсем пойыздың басынан есептегенде 7 вагонға отырды, ал Айжан соңынан есептегенде 7 вагонға отырды. Сонда олар бір вагонда болды . Пойызда неше вагон бар?
2-тур
  1. Тапсырма. Телефон. 
1-ден 100 ге (100ді қоса алғанда) дейінгі сандардың ішінен кездейсоқ таңдап алынған бір санның 45 санының бөлшігі болуының ықтималдығы қандай?
Жауабы: 
  1. Тапсырма. Пазл.
 Прогрессияға есеп беріледі:
1-топта
, Жауабы: 121
2-топта
, Жауабы: 104
Бұл есептердің жауабы шарда тұрады.
  1. Тапсырма. Шар
Аулада қояндар мен тауықтар жайылып жүр.Қояндар санынан тауықтар санының 8-і артық . Барлығының аяқтары 46. Аулада неше қоян, неше тауық бар ?
Жауабы: 5 қоян 13 тауық
Бұл екі жауап үйдің макетінің шатырында болады
3-тур
Үйдің макеті
Бұл турда үйдің макетіне байланысты күрделілігі орташа деңгейдегі есеп беріледі.]]>
Математикалық үстел квесті
Мерзімі: 02.05.23
Қатысушылар: 9 «А», 9 «Ә», 9 «Б» сыныптары
Ұйымдастырушы: математика пәні мұғалімдері Нуркасымова Н.Б., Сайрамбеков А.А.
Мақсаты: 9-сынып оқушыларының математика пәніне қызығушылықтарын, ынтасын арттыру. Бірлескен командалар құру арқылы ұйымшылдыққа, өзара бірлікке оқыту, көшбасшылық қасиеттерді, өзара қолдау мен ынтымақтастықты дамыту, позитивті өзара қарым-қатынасты қалыптастыру, креативті ойлауға, шешімдерді қабылдап, оларды жүзеге асыруға баулу.
Квест кезеңдері
 1-тур
  • Тапсырма. Конверт
Конверт ішінде берілген пазлды құрастырып, топ атауын анықтайды . Пазлда берілген ребусты шешеді.
  1. Тапсырма. Сандықтың ішіндегі есеп
+1,5
Жауабы: 1,5  (ұшақта)            
  1. Тапсырма. Ұшақ  «Лабиринт»
Лабиренттен «Балық»   сөзі шығады. Ол келесі квесттің кілті. 

  1. Тапсырма.Аквариум.  
  Жауабы: 
  1. Тапсырма. Цилиндр Конус. 
Цилиндр мен Конус фигураларына байланысты  есеп.
1-тапсырма
Берілгені: конус 
;
Т/к: 
Жауабы: 960
2-тапсырма
Берілгені: цилиндр
Т/к: 
Жауабы: 2880
 Жауабы кубиктің сыртында тұрады, ол келесі квесттің кілті.
  1. Тапсырма. Кубик
Кубик ішіндегі суретке қарай отырып, конструкторды құрастырады. Конструкторда сандар тізбегіне байланысты есеп болады.
Сұрақ белгісінің орнындағы сандарды анықта
1 – 3    2-3    3-2     4-4    5-3  6-?               2     4      6       8     10  ?
1 – 3     2-3    3-2    4-4     5-3   6-?              3     6       9       12    15   ?
1 – 3     2-3    3-2    4-4     5-3    6-?             4     8       12     16     20   ?
1 – 3     2-3    3-2    4-4     5-3     6-?            1     3       5        7      9    ?
 Осы тапсырманы орындау арқылы картаны тауып, келесі турға жол табады.  
  1. Тапсырма. Карта 
Есептерді шығарып, телефонның кодын тап
123456






 Дүкеннің сөресінде екі қонжық жатыр – сары және қоңыр, екі машина – қара және ақ және үш доп – қызыл, жасыл және көгілдір. Бекжанға 3 ойыншық сатып алу керек: бір қонжық, бір машина және бір доп. Бекжан оны қанша тәсілмен сатып алатынын анықтаңыз.
Әсем пойыздың басынан есептегенде 7 вагонға отырды, ал Айжан соңынан есептегенде 7 вагонға отырды. Сонда олар бір вагонда болды . Пойызда неше вагон бар?
2-тур
  1. Тапсырма. Телефон. 
1-ден 100 ге (100ді қоса алғанда) дейінгі сандардың ішінен кездейсоқ таңдап алынған бір санның 45 санының бөлшігі болуының ықтималдығы қандай?
Жауабы: 
  1. Тапсырма. Пазл.
 Прогрессияға есеп беріледі:
1-топта
, Жауабы: 121
2-топта
, Жауабы: 104
Бұл есептердің жауабы шарда тұрады.
  1. Тапсырма. Шар
Аулада қояндар мен тауықтар жайылып жүр.Қояндар санынан тауықтар санының 8-і артық . Барлығының аяқтары 46. Аулада неше қоян, неше тауық бар ?
Жауабы: 5 қоян 13 тауық
Бұл екі жауап үйдің макетінің шатырында болады
3-тур
Үйдің макеті
Бұл турда үйдің макетіне байланысты күрделілігі орташа деңгейдегі есеп беріледі.]]>
admin Tue, 30 May 2023 16:52:32 +0600
"Табысты сынып" жобасының қорытындысы https://golovatsky-panfilov.mektebi.kz/ou-dstemelk-zhmys/tabysty-synyp-zhobasy/936-tabysty-synyp-zhobasyny-orytyndysy.html https://golovatsky-panfilov.mektebi.kz/ou-dstemelk-zhmys/tabysty-synyp-zhobasy/936-tabysty-synyp-zhobasyny-orytyndysy.html ]]> ]]> admin Tue, 30 May 2023 16:47:51 +0600 "Табысты сынып" жобасының жоспары https://golovatsky-panfilov.mektebi.kz/ou-dstemelk-zhmys/tabysty-synyp-zhobasy/935-tabysty-synyp-zhobasyny-zhospary.html https://golovatsky-panfilov.mektebi.kz/ou-dstemelk-zhmys/tabysty-synyp-zhobasy/935-tabysty-synyp-zhobasyny-zhospary.html БІЛІМ БЕРУ ЖОБАСЫ
  1. Жалпы мәлімет
  1. Жобаның толық атауы (тақырыбы) 

  1. Әзірлеуші (әзірлеушілер) және кеңесші (кеңесшілер) туралы деректер: Аты-жөні, жұмыс орны және лауазымы, ғылыми дәрежесі және (немесе) ғылыми атағы, телефоны, e-mail
«Головацкий атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» кмм     1. Аскарбек Казыбек Кызайбекұлы мектеп директоры, телефон: 87051469932
Элек.почта:Kazybek.golovatsky@mail.ru
2.Тезекбаева Назира Сакеновна ДӘІЖО телефон:87473781977
Элек.почта:sakenovna77@mail.ru
3.Ногаева Жанна Ескендировна мектеп тренирі, телефон: 87473798533
Элек.почта:janna010370@mail.ru
  1. Жарғыға сәйкес білім беру ұйымының толық атауы
«Головацкий атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» кмм     
1.4. Жобаны орындау мерзімі12.04-05.05.2023ж
  1. Жобанның өзектілігі немесе инновациялық жобаны іске асырудың өзектілігінің негіздемесі
Негізгі мектеп бітіруші 9 «А», «Ә», «Б» сынып оқушыларының математика пәнінен білім сапасының төмендігі, пәнге деген қызығушылығының жоқтығы.
Жобаның мақсаты – Негізгі орта мектепті бітіруші 9 «А», «Ә», «Б» сынып оқушыларының математика пәнінен білім сапасын арттыруына ықпал ету, қызығушылығын арттыру .
Жобаның міндеттері:
  • Мұғалімдерді, оқушыларды ақпараттандыру, оларға кеңес беруді қолға алу;
  • «Бірлік бар жерде, тірлік бар» осы мақсатта жұмыс командасын құру;
  • Арнайы команданың бағдарламасын әзірлеу;
  • Бағдарламаны пед кеңесте, ата-аналар, оқушылар арасында талқылау;
  •  Жұмыс жоспарын, команда тізімін мектеп кеңесінің отырысында бекіту;
  • «Үйрете жүріп, үйрену» тақырыбында семинар өткізу;
  • Әдіс-тәсілдер кешенін ұсыну:
  • Бірлескен сабақ жоспарын құру:
  • Геймификация арқылы оқушының қызығушылығын арттыру;
  • «Табыс қоржынын» ұйымдастыру:
  •  «Математикалық квест» байқау
  • Ынталандыру құралдарын жариялау, ақпаратттандыру;
  • Жобаның негізгі идеясы, күтілетін нәтиже
Жобаның негізгі идеясы 
Мұғалімдерді бір -біріне ықпалдастыра отырып, командалық оқыту арқылы 9-сынып оқушыларының білім сапасын көтеруге ықпал ету.
Жобаның күтілетін нәтижесі
  • Математика пәнінен бірнеше мұғалімдер жұмыс жасайды;
  • Білім сапасы 5 % -ға артады;
  • Оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығы артады;
  • Жобаның мақсатты аудиториясы
«Табысты сынып» жобасы аясында 9 «А», «Ә», «Б» сынып оқушыларының арасында математика пәнінен оқытудың «Жеңілден-күрделіге» жүйесін қалыптастыру. 
Мектеп ұжымына, оқушыларға, ата –аналарға керек.
  1. Жобаны орындаудың күнтізбелік жоспары (формасын жоба командасы анықтайды)
Жоба кезеңіІс шараМерзімі 
Күтілетін нәтижеЖауапты 
1Іске асыру «Табысты сынып» жобасы аясында 9 «А», «Ә», «Б» сынып оқушыларынан математика пәнінен кіріс тест. Жоба аясында
18.04.23
9 «А», «Ә», «Б» сынып оқушыларының математика пәнінен білім сапасын анықталады.С.Нургалиева
М.Кигашбаева
Қ.Молдахметов
2
«Мен және менің балам» тренинг19.04.23Ата-ананың балаға деген қолдауы артады.С.Джанзакова
Н.Тезекбаева
Ж.Ногаева
3
«1000 есеп- табыс қоржыны» 21.04.23Марафон     нәтижесін жариялау арқылы, оқушылар арасында талпыныс қалыптасады. С.Нургалиева
Қ.Молдахметов
А.Сайрамбеков
4
«Әдіс-тәсілдер» кешені.
Шебер сыныптар өткізу.
25.04.23Шебер сыныптар арқылы пән мұғалімдерінің әдіс-тәсілдер қоржыны толығады.М.Кигашбаева
Н.Нурқасымова
А.Сайрамбеков
5
«Үйрете жүріп үйренейік» тақырыбында команда мүшелері арасында дөңгелек үстел өткізу.28.04.23Топ мүшелері бірін-бірі үйрете жүріп тәжірибе алмасады.Қ.Аскарбек
Н.Тезекбаева
Ж.Ногаева С.Джанзакова
6
Күнделікті сабаққа бірлесе ҚМЖ жасауЖоба аясындаБірлесе қмж жоспарлау арқылы кәсіби дамидыКоманда мүшелері
7
Өзара сабаққа қатысуЖоба аясындаКәсіби дамиды.Команда мүшелері
8
«Математикалық  квест» 02.05.23
Н.Нурқасымова
А.Сайрамбеков
9
«Канбан» тақтасы Жоба аясындаЖүргізілген іс-шаралар нәтижесі алынады.Қ.Аскарбек
Н.Тезекбаева
Ж.Ногаева
10
«Шығыс» тест11.05.23Өзгеріс анықталады.Қ.Аскарбек
Н.Тезекбаева
Ж.Ногаева
С.Нургалиева
М.Кигашбаева


  1. Жобаның кадрлық және материалдық-техникалық қамтамасыз етілуі
Жобаның кадрмен қамтамасыз етілуі

Қызметкердің аты-жөніЛауазымы, білімі, ғылыми дәрежесі (бар болса), ғылыми атағы (бар болса)Жобадағы маманның функционалы (жетекші, әзірлеуші, сарапшы және т. б.)
1Қ.АскарбекМектеп директорыЖетекші
2Н.ТезекбаеваДӘІЖОКөшбасшының жақтастары
3Ж.НогаеваМектеп тренеріОппозициялық жетекші
4М.Кигашбаева Математика пәні мұғаліміСарапшы
5С.Нургалиева Математика пәні мұғаліміЫқпалды агенттер
6Н.Нурқасымова Математика пәні мұғаліміЫқпалды агенттер
7Қ.Молдахметов Математика пәні мұғаліміЫқпалды агенттер
8А.Сайрамбеков Математика пәні мұғаліміЫқпалды агенттер
9С.Джанзакова Ағылшын тілі     пәні мұғаліміСыншы сарапшы


Жобаның материалдық-техникалық қамтамасыз етілуі (қаржыландыру қарастырылған жағдайда)
Жобаны іске асыруға қажетті жабдықтың атауыСаны (бірлік)
1

2

3

4



  1. Жобаның қаржылық-экономикалық негіздемесі (қаржыландыру қарастырылған жағдайда)




  1. Жобаға қатысты негізгі қауіптер және оларды азайту тәсілдері


Уақыт тапшылығы;  Қосымша сабақтар ұйымдастыру арқылы.
Оқушылардың пәнге деген қызығушылығының төмендігі;Сайыстар өткізу, мотивация , психологиялық көмек беру. 
Мұғалімнің ізденісінің аздығы; Өзара оқытуды  ұйымдастыру.]]>
БІЛІМ БЕРУ ЖОБАСЫ
  1. Жалпы мәлімет
  1. Жобаның толық атауы (тақырыбы) 

  1. Әзірлеуші (әзірлеушілер) және кеңесші (кеңесшілер) туралы деректер: Аты-жөні, жұмыс орны және лауазымы, ғылыми дәрежесі және (немесе) ғылыми атағы, телефоны, e-mail
«Головацкий атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» кмм     1. Аскарбек Казыбек Кызайбекұлы мектеп директоры, телефон: 87051469932
Элек.почта:Kazybek.golovatsky@mail.ru
2.Тезекбаева Назира Сакеновна ДӘІЖО телефон:87473781977
Элек.почта:sakenovna77@mail.ru
3.Ногаева Жанна Ескендировна мектеп тренирі, телефон: 87473798533
Элек.почта:janna010370@mail.ru
  1. Жарғыға сәйкес білім беру ұйымының толық атауы
«Головацкий атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» кмм     
1.4. Жобаны орындау мерзімі12.04-05.05.2023ж
  1. Жобанның өзектілігі немесе инновациялық жобаны іске асырудың өзектілігінің негіздемесі
Негізгі мектеп бітіруші 9 «А», «Ә», «Б» сынып оқушыларының математика пәнінен білім сапасының төмендігі, пәнге деген қызығушылығының жоқтығы.
Жобаның мақсаты – Негізгі орта мектепті бітіруші 9 «А», «Ә», «Б» сынып оқушыларының математика пәнінен білім сапасын арттыруына ықпал ету, қызығушылығын арттыру .
Жобаның міндеттері:
  • Мұғалімдерді, оқушыларды ақпараттандыру, оларға кеңес беруді қолға алу;
  • «Бірлік бар жерде, тірлік бар» осы мақсатта жұмыс командасын құру;
  • Арнайы команданың бағдарламасын әзірлеу;
  • Бағдарламаны пед кеңесте, ата-аналар, оқушылар арасында талқылау;
  •  Жұмыс жоспарын, команда тізімін мектеп кеңесінің отырысында бекіту;
  • «Үйрете жүріп, үйрену» тақырыбында семинар өткізу;
  • Әдіс-тәсілдер кешенін ұсыну:
  • Бірлескен сабақ жоспарын құру:
  • Геймификация арқылы оқушының қызығушылығын арттыру;
  • «Табыс қоржынын» ұйымдастыру:
  •  «Математикалық квест» байқау
  • Ынталандыру құралдарын жариялау, ақпаратттандыру;
  • Жобаның негізгі идеясы, күтілетін нәтиже
Жобаның негізгі идеясы 
Мұғалімдерді бір -біріне ықпалдастыра отырып, командалық оқыту арқылы 9-сынып оқушыларының білім сапасын көтеруге ықпал ету.
Жобаның күтілетін нәтижесі
  • Математика пәнінен бірнеше мұғалімдер жұмыс жасайды;
  • Білім сапасы 5 % -ға артады;
  • Оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығы артады;
  • Жобаның мақсатты аудиториясы
«Табысты сынып» жобасы аясында 9 «А», «Ә», «Б» сынып оқушыларының арасында математика пәнінен оқытудың «Жеңілден-күрделіге» жүйесін қалыптастыру. 
Мектеп ұжымына, оқушыларға, ата –аналарға керек.
  1. Жобаны орындаудың күнтізбелік жоспары (формасын жоба командасы анықтайды)
Жоба кезеңіІс шараМерзімі 
Күтілетін нәтижеЖауапты 
1Іске асыру «Табысты сынып» жобасы аясында 9 «А», «Ә», «Б» сынып оқушыларынан математика пәнінен кіріс тест. Жоба аясында
18.04.23
9 «А», «Ә», «Б» сынып оқушыларының математика пәнінен білім сапасын анықталады.С.Нургалиева
М.Кигашбаева
Қ.Молдахметов
2
«Мен және менің балам» тренинг19.04.23Ата-ананың балаға деген қолдауы артады.С.Джанзакова
Н.Тезекбаева
Ж.Ногаева
3
«1000 есеп- табыс қоржыны» 21.04.23Марафон     нәтижесін жариялау арқылы, оқушылар арасында талпыныс қалыптасады. С.Нургалиева
Қ.Молдахметов
А.Сайрамбеков
4
«Әдіс-тәсілдер» кешені.
Шебер сыныптар өткізу.
25.04.23Шебер сыныптар арқылы пән мұғалімдерінің әдіс-тәсілдер қоржыны толығады.М.Кигашбаева
Н.Нурқасымова
А.Сайрамбеков
5
«Үйрете жүріп үйренейік» тақырыбында команда мүшелері арасында дөңгелек үстел өткізу.28.04.23Топ мүшелері бірін-бірі үйрете жүріп тәжірибе алмасады.Қ.Аскарбек
Н.Тезекбаева
Ж.Ногаева С.Джанзакова
6
Күнделікті сабаққа бірлесе ҚМЖ жасауЖоба аясындаБірлесе қмж жоспарлау арқылы кәсіби дамидыКоманда мүшелері
7
Өзара сабаққа қатысуЖоба аясындаКәсіби дамиды.Команда мүшелері
8
«Математикалық  квест» 02.05.23
Н.Нурқасымова
А.Сайрамбеков
9
«Канбан» тақтасы Жоба аясындаЖүргізілген іс-шаралар нәтижесі алынады.Қ.Аскарбек
Н.Тезекбаева
Ж.Ногаева
10
«Шығыс» тест11.05.23Өзгеріс анықталады.Қ.Аскарбек
Н.Тезекбаева
Ж.Ногаева
С.Нургалиева
М.Кигашбаева


  1. Жобаның кадрлық және материалдық-техникалық қамтамасыз етілуі
Жобаның кадрмен қамтамасыз етілуі

Қызметкердің аты-жөніЛауазымы, білімі, ғылыми дәрежесі (бар болса), ғылыми атағы (бар болса)Жобадағы маманның функционалы (жетекші, әзірлеуші, сарапшы және т. б.)
1Қ.АскарбекМектеп директорыЖетекші
2Н.ТезекбаеваДӘІЖОКөшбасшының жақтастары
3Ж.НогаеваМектеп тренеріОппозициялық жетекші
4М.Кигашбаева Математика пәні мұғаліміСарапшы
5С.Нургалиева Математика пәні мұғаліміЫқпалды агенттер
6Н.Нурқасымова Математика пәні мұғаліміЫқпалды агенттер
7Қ.Молдахметов Математика пәні мұғаліміЫқпалды агенттер
8А.Сайрамбеков Математика пәні мұғаліміЫқпалды агенттер
9С.Джанзакова Ағылшын тілі     пәні мұғаліміСыншы сарапшы


Жобаның материалдық-техникалық қамтамасыз етілуі (қаржыландыру қарастырылған жағдайда)
Жобаны іске асыруға қажетті жабдықтың атауыСаны (бірлік)
1

2

3

4



  1. Жобаның қаржылық-экономикалық негіздемесі (қаржыландыру қарастырылған жағдайда)




  1. Жобаға қатысты негізгі қауіптер және оларды азайту тәсілдері


Уақыт тапшылығы;  Қосымша сабақтар ұйымдастыру арқылы.
Оқушылардың пәнге деген қызығушылығының төмендігі;Сайыстар өткізу, мотивация , психологиялық көмек беру. 
Мұғалімнің ізденісінің аздығы; Өзара оқытуды  ұйымдастыру.]]>
admin Tue, 30 May 2023 16:40:05 +0600
Мектеп психологтары мен команда мүшелері бірігіп 9 сынып оқушылары мен ата-аналарының арасында тренинг өткізілді. https://golovatsky-panfilov.mektebi.kz/main/886-mektep-psihologtary-men-komanda-msheler-brgp-9-synyp-oushylary-men-ata-analaryny-arasynda-trening-tkzld.html https://golovatsky-panfilov.mektebi.kz/main/886-mektep-psihologtary-men-komanda-msheler-brgp-9-synyp-oushylary-men-ata-analaryny-arasynda-trening-tkzld.html «Мен және менің балам»  тақырыбында мектеп психологтары мен команда мүшелері бірігіп 9 «А», «Ә», «Б» сынып оқушылары мен ата-аналарының арасында   тренинг өткізілді. Тренинг барысында ата-ананың балаға деген қолдауының қаншалықты деңгейде екенін көріп, бірлесе жұмыс жасайтынын көру. Команда болып 9-сыныптың білім сапасының көтерілуіне  ықпал ету.]]> «Мен және менің балам»  тақырыбында мектеп психологтары мен команда мүшелері бірігіп 9 «А», «Ә», «Б» сынып оқушылары мен ата-аналарының арасында   тренинг өткізілді. Тренинг барысында ата-ананың балаға деген қолдауының қаншалықты деңгейде екенін көріп, бірлесе жұмыс жасайтынын көру. Команда болып 9-сыныптың білім сапасының көтерілуіне  ықпал ету.]]> admin Thu, 27 Apr 2023 15:47:54 +0600