2020-2021 оқу жылының есебі » Н.Н.Головацкии атындағы орта мектеп
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
"Н.Н.Головацкии атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
14
март
2022

2020-2021 оқу жылының есебі

«Головацкий атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Мектеп психологтарының 2020-2021оқу жылында Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы  негізінде қашықтан оқу кезінде жүргізілген жұмысқа талдау.

  • Диагностика бағыты

Қашықтан оқу кезінде 1 сыныпқа қабылданатын балалардың бейімделу деңгейін анықтау мақсатында күнделікті WhatsApp  желісі арқылы сабақтарына қатысып, жаңа оқу формасына дағды қалыптастырып,1 сыныпқа бейімделуі бақыланды. 


Қорытынды:Қашықтан оқу кезінде 1 сынып оқушыларынан психодиагностика жұмысы жүргізілді.1 «а», «ә», «б» сынып оқушылары арасында төмен деңгейдегі  көрсеткіш көрсеткен оқушы анықталмады.

Ұсыныс:1 «а», «ә», «б» сынып оқушылары арасында орташа деңгейде  көрсеткіш көрсеткен оқушыларға ата-анасы, мұғалімі үнемі   бақылау жұмысын жүргізу.


1 сынып оқушыларының зейін тұрақтылығын анықтау мақсатында «Суреттердің ішінен үй жануарларын ата» тақырыбында жұмыс алынды.

Мақсаты: 1 сынып оқушыларының  зейін тұрақтылығын анықтау.


Қорытындысында: 1 сынып оқушыларының зейіні  тұрақтылығы төменгі деңгейдегі оқушы анықталмады.

1 сынып ата-аналарынан  ата-анамен баласы арасындағы қарым-қатынасты анықтау мақсатындағы  «Сіздің балаңыздың қызығушылығы қандай?» тақырыбында  ата-аналармен сауалнама жүргізілді.



Қорытындысында:1 сынып оқушыларының ата-аналары балаларының сабақ оқуына қолдау көрсетіп, көмек бергені байқалды.

Ұсыныс:  Ата-аналар қашықтан оқу кезінде өз балаларының сабақ оқуының жақсаруына  үнемі көңіл бөлу.

2020-2021  оқу жылында денсаулығына байланысты үйден оқитын оқушылардың мінездемелері жазылып, ОПМПК-дан  үйден оқитыны туралы анықтама алынды. Үйден оқитын  оқушылар тізімі:

Оқушының  аты – жөні

 Туған жылы айы, күні

Сыныбы

 Мекен жайы

Оқыту  бағдарламасы

1

Тоқтасын Мейрамбек

20.03.2005

Қошқарбай көшесі

ЗПР

2

Қожамкулов   Дінмухамет 

03.06.2005

9 а

Байдібек  баба

ЗПР

3

Дженис Гулназ

15.03.2005

ТенИнГер

Көмекші

4

Абылхан Бертан

0203.2007

7 б

Тен  Ин Гер

ЗПР

5

Байкеева Айшабуби

22.02.2009

Новостойка

көмекші

6

Жеңіс Дидар 

17.09.2010

Тен ин гер

көмекші

7

Жомартқызы Алтын

26.08.2010

2 ә

Қошқарбаев

ЗПР

Қорытындысында: ЗПР білім беру бағдарламасымен 4 оқушы, көмекші білім беру бағдарламасымен 3 оқушы үйден оқитыны анықталды.

9 сынып оқушыларының кәсіби бағыттылығын диагностикалау барысындағыкәсіби-тұлғалық типті бағалауы мен тұлғаның әлеуметтік бағытыныңнәтижесі


Д.Голландтың тұлғаның типтерін анықтауға жүргізілген тест қорытындысы:




Қорытынды:Мамандық таңдауда қызығушылық бағыттары  анықталды. 

Пән мүғаліміне ұсыныс: Анықталған пәндері бойынша  қосымша жұмыс жүргізу.

Ата-аналарына ұсыныс: Өз балаларының таңдаған пәндеріне байланысты мамандық таңдауға қолдау көрсету.WhatsApp  желісі арқылы жіберілген бейнероликті  өз баласымен талдау.

Мектеп психологтарының жүргізген жұмысы: Оқушыларды бейімі бойынша бағыт-бағдар беріп.   Балаға мамандық таңдауда көмектесу үшін жасалатын шаралар жиынтығын 

«Кәсіртік бағыт-бағдар беру»тақырыбында  онлайн форматта бейнероликтер  жіберді


Мектеп жанындағы « Балауса» шағын орталығымен жұмыс жоспары құрылып, 4 топ бойынша бүлдіршіндер мен ата-аналармен  тәрбиешілермен WhatsApp арқылы   психодиагностика, түзету-дамыту,ағарту, кеңес беру жұмыстары жүргізілді.

Ересектер топ бүлдіршіндері, мектепалды даярлық топқа өтуіне    диагностика жұмысы жүргізіліп, балалардың негізгі  қалыптасу   индикаторы бес білім беру саласы бойынша бақыланып, төменгі деңгейдегі жеке жұмыс жасайтын бүлдіршін анықталмады. Бүлдіршіндердің қалыптасу деңгейлері  мен денсаулықтары қалыпты жағдайда екені анықталды.

Үлгерімінашар,  девиантты, қабілетті  оқушылар анықталып, тізімдері жасалды.Аталған оқушылармен  WhatsApp арқылы  әңгімелесіп,бақылау және диагностика  жұмыстары жүргізілді. Диагностика қорытындысы бойынша өзін төмен бағалайтын,есте сақтауы төмен, қабылдауы төмен оқушы анықталмады. 

2020-2021 оқу жылындағы қабілетті 19 оқушы.Осы оқушылармен   диагностика жұмысы  жүргізіліп, әр оқушыға мінездеме жазылды. Анықталған оқушыларды байқауларға қатысу кезінде психологиялық қолдау көрсетілді.

Бастауыш сынып оқушыларымен «Кірпі» ертегісі желісі бойынша ата-анамен қарым-қатынасын анықтау және агрессиясы жоғары оқушыларды анықтау мақсатында WhatsApp арқылы диагностика жұмысы жүргізілді. 


Қорытындысында:Бастауыш сынып оқушыларының жұмысы бойынша   шыршаның, бұлттың суретін салған оқушылар анықталды.Осы оқушылармен жеке әңгіме жүргізіліп.ата-аналарына психологиялық кеңес берілді.


11 сынып оқушыларымен  А.Полежаева «Оқушылардың жүйке жүйесінің қасиеттерін анықтау», А.Е. Голомшток «Қызығушылық картасы» тақырыбында сауалнама жүргізілді.

Сауалнама қорытындысында оқушылардың сүйікті бес пәндері мен мамандық түрлері анықталып, бағыт-бағдар беру жұмыстары жүргізілді.

1-11 сыныптар аралығында оқушылардың ақпаратты  қалай қабылдайтынын анықтау мақсатында «Қабылдау стиліне» тест жұмысы жүргізілді.


Қорытындысында: Бастауыш сынып оқушылары арасында кинестетик типтегі оқушылар басым   екені анықталды.

Ұсыныс: Пән мұғалімдері бастауыш сынып оқушыларының сабақ барысында жаттығулар,ойындар ұйымдастыру


Қорытындысында: Жоғарғы сынып оқушылары аудиал типтегі оқушылар екені анықталды. Бұл оқушылар есту арқылы қабылдайды.

Ұсыныс: Жоғарғы сынып оқушыларына бейнесабақтар көбірек ұйымдастыру


5-сыныпты орта буынға бейімделуіне байланысты  кешенді зерттеу жұмыстарының нәтижесі



Қорытындысында:  5сынып оқушыларының орта буынға бейімделуі  жағымды   екені байқалды.Танымдық деңгейлері қалыпты жағдайда екені анықталды.

Ұсыныс: Зерттеу нәтижелері төмен деңгей көрсеткен 5 «ә» сынып оқушылармен есте сақтау қабілеттерін дамыту жаттығуларын өткізілді.


8 сынып ата-аналарының балаға деген қарым-қатынасын анықтау мақсатындағы «Сіздің өміріңізде бала қандай орынға ие?» тақырыбындасауалнама алынды.


Қорытындысында: 8 сынып ата-аналары бала тәрбиесіндегі алатын орны жоғары еккні байқалды


Ұсыныс:  Алынған сауалнаманың  қортындысы бойынша 8 «А»сынып ата-аналарына баласымен  қарым-қатынаста болудың тиімді  жолдары көрсету. 


Аттестациядан өтетін мұғалімдермен кешенді зерттеу жүргізу  мақсатындағы «Мұғалімнің конфликтогенділігі», «Шыдамдылық деңгейі», «Есте сақтау қабілеті» сауалнамаларының қорытындысы



Қорытындысында:Аттестациядан өтетін мұғалімдерге оқушылармен қарым-қатынаста шиеленіске бейімділігі  жоқ екені байқалды

Ұсыныс: Аттестациядан өтуде тест жұмыстарының тиімді жолдарымен дайындық жасау.


Педагогтардың өзіндік бағалау деңгейлерін анықтау  барысындағы «Сіз қандай мұғалімсіз?»сауалнамасының қорытындысы


Ұсыныс:  Мектеп ұжымына өз жұмысына ынтасын көтеру мақсатында   көп ізденуді қажет ететін мұғалімдермен «Ұстаз-ұлы тұлға» тақырыбында психологиялық-жаттығулар өткізу.

11сынып  оқушыларынан А. Полежаеваның  «Оқушылардың жүйке жүйесінің қасиеттерін анықтау» тестінің қорытындысы


11сынып оқушыларынан алынған К.Леонгардтың «Мінез-құлық акцентуациясы» тестінің қорытындысы


11сынып оқушыларынан қиындықтарға төзімділігін, жетістікке жету мотивациясын, сенімділігін анықтау мақсатындағы «Тұлғаның күйзеліске тұрақтылығын бағалау»,«Табандылықты зерттеу», «Жетістікке жету мотивациясын бағалау шкаласы»,«Өз-өзіңізге қаншалықты сенімдісіз?»   сауалнамаларының қорытындысы

11сынып оқушыларының мазасыздану деңгейін анықтау  мақсатындағы «Реактивті мазасыздануды анықтау» сауалнама қорытындысы 

Ұсыныс: 11сынып оқушыларының сынақтардан өтудегі күш қуаты мен қиындыққа төзімдігін, білім алудағы ынта – жігерін жоғарлату мақсатында «Менде бәрі тамаша», «Мен таңдаған жол», «Оқушыларға психологиялық көмек» тақырыптарында психологиялық-жаттығулар онлайн форматта өткізілді.

Қабілетті  оқушыларды анықтау мақсатындағы8-10 сынып оқушылар арасында «Кеттелдің   интеклектінің мәдени ерікті»тесті жұргізілді.Тестің қорытындысы бойынша ұсыныс берілді.

Ұсыныс:  Пән мұғалімдерімен  оқушының қабілеттерін  дамыту.

2-11сыныптар арасында «Зорлық-зомбылыққа» WhatsApp арқылы   тест жұмысы жүргізіліп, қорытындысында зорлық-зомбылыққа ұшыраған оқушы анықталмады.


Педагогтардың қарым-қатынас деңгейлерін анықтау мақсатындағы«Қарым-қатынас деңгейіңіз қандай?» сауалнамасының қорытындысы 



Мұғалімдердің психикалық әрекеттерінің динамикасын айқындау мақсатындағы«Мұғалімдердің психикалық әрекеттерінің динамикасын айқындау» сауалнамасы қорытындысы




6 сынып ата-аналарынан мінезін көңіл- күйін анықтау мақсатындағы«Сіз қандай жансыз?»   тест жұмысының қорытындысы






Қорытындысында: «Мінез адам көрсеткіші» тақырыбында онлайн форматта бейнеролик жіберу.

Ұсыныс:  6 сынып ата-аналарына психологиялық кеңестер беру.

4 сынып оқушыларының  танымдық қабілетін анықтау мақсатындағы  диагностика қорытындысы 




ді  Ұсыныс: 4сынып оқушыларымен зерттеу қорытындысы бойынша педагогикалық консилум өткізу


Мектепалды даярлық тобының 1 сыныпқа көшуіне байланысты балалардың мектепке психологиялық дайындығын анықтау мақсатындағы психодиагностика  қорытындысы 


Ұсыныс: психодиагностика қорытындысы бойынша педагогикалық- психологиялық консилум өткізу. 


  • Психологиялық коррекция бағыт

5 сынып оқушыларымен тұлғаның өз-өзіне сенімділігін қалыптастыру барысында «Мен өзіме сенемін» тақырыбында   психологиялық жаттығу өткізілді.

8сынып оқушыларына достарының арасында сыйлы болуға көмектесу  мақсатында «Қарым-қатынас және тыңдай білу» тақырыбында  психокоррекциялық дамыту  жаттығулар өткізілді. 

Социометрия әдісінің қорытындысы бойынша 3-11сыныптар арасындасыныптың ұйымшылдығын қалыптастыру мақсатында «Иллюзия» тақырыбында түзету-дамыту жаттығуы жүргізілді. 

11сынып оқушыларыменөзіне деген сенімділігін арттыру мақсатында«Мен де бәрі тамаша» ойын-жаттығуы жүргізілді. 

4-9 сынып оқушыларымен ОЖСБ-ға  дайындық  барысында өзіне деген сенімділіктерін арттыру мақсатында  «Эмоционалды күш салуды төмендету» тақырыбында түзету-дамыту жаттығулары өткізілді.  

Ұстаздардың бір- бірімен қарым- қатынастарын және психологиялық

ахуалын жақсарту мақсатында «Қарым-қатынас жаттығулары» тақырыбында түзету-дамыту жаттығулары өткізілді. 



8-9сынып оқушыларының  логикалық ойлау қабілеттерін арттыру  мақсатында «Ойнайық та ойлайық» атты жарыс өткізілді.


11сынып оқушыларының мұғалім, ата-аналарымен  арасындағы қарым-қатынасты нығайту мақсатында  «Мұғалім, ата-ана және бала арасындағы қарым- қатынас» тақырыбында  түзету-дамыту жаттығулары онлайн форматта бейнеролик арқылы өткізілді.


11сынып оқушыларымен болашаққа деген көзқарастарын анықтау  мақсатында«Мен таңдаған жол» тақырыбында психологиялық ойын-жаттығуларWhatsApp арқылы  өткізілді. 

11 сынып оқушыларын емтиханға психологиялық дайындау мақсатында

«Оқушыларға психологиялық көмек» тақырыбында көңіл-күйлерін көтеретін психологиялық-жаттығулар, мотивацияларын жоғарлататын видеороликтер жіберілді. 





  • Психологиялық профилактика бағыты

1сынып  сынып оқушыларының бір- бірімен қарым- қатынастарын жақсартып, қол моторикаларын жинақылыққа үйрету мақсатында «Көңілді балақай»  ойын-жаттығулары WhatsApp арқылы  өткізілді. 



4 сынып оқушыларына өзіне деген жауапкершілікті арттыру мақсатында «Тазалық денсаулық кепілі» тақырыбында   жаднамаWhatsApp арқылы  таратылды. 


Мектеп мұғалімдеріне «Діни экстремизм мен терроризмге қарсы қарсы іс-қимылдар жөніндегі» іс-шарамен таныстырылды. 5-8сынып оқушылар аралығында  дін туралы түсініктерін білу мақатында «Дін дегеніміз не?» тақырыбында эссе жазды. 9-11сынып  оқушыларымен  «Біз экстремизм мен терроризмге қарсымыз» тақырыбында сынып сағаттары жүргізілді.   9,10,11сыныптармен  діни бірлестіктердің жағымсыз тұстарын көрсету мақсатында «Оқушының  диструктивтік діни бірлестіктерге кірмеудің жолдары» туралы  жаднамаларWhatsApp арқылы   таратылды.


Оқушылардың діни экстремизм туралы түсініктерін кеңейту мақсатында 10 сынып оқушыларымен өткізілген «Діни экстремизм жастарға қандай қауып төндіреді» тақырыбында психологиялық-жаттығуларWhatsApp арқылы  өткізілді. 



6-11сынып қыздары  арасында«Қазақтың ұлттық психологиясындағы қыз бала тәрбиесі» тақырыбындатренингтік-жаттығулар өткізілді. Қыз балаларды гинеколог маманмен мақсатты тексеру ұйымдастырылды.Қорытындысында қыздарға медициналық кеңес берілді.




10сынып оқушыларының ата-аналарымен жанұядағы жағымды қарым-қатынасты нығайту мақсатында «Отбасым-алтын діңгегім»  тақырыбында бейнеролик WhatsApp арқылы  жіберілді.  


11 сынып оқушыларымен эмтиханға психологиялық дайындығын күшейтіп, өзіне сенімділігін арттыру, стрестік жағдайлардан шығу жолдарын қарастыру  мақсатында  «Менің ішкі жандүнием»,  «Болашаққа сенімдіқадам», «Мектепбітірушілерді психологиялық тұрғыда дайындау» тақырыптарында   психологиялық ойын-жаттығулар жүргізілді.  Ата-аналардың жауапкершіліктерін  арттыру мақсатында«Балаңыздың болашағын шешуге дайынсыз ба?» тақырыбында  тренингтік-жаттығу WhatsApp арқылы  өткізілді. 


Жас мамандармен, сынып жетекшілердің  пән мұғалімдердің мәртебесін көтеріп, психологиялық ахуалын көтеру мақсатында«Болашаққа нық қадам», «Адам жанының ішкі әлемі», 

Суицидтің алдын алу мақсатында6-11сынып оқушылары арасында «Аялай біл, сен деп соққан жүректі»   тақырыбында тренингтік-жаттығу өткізілді. 


7-8сынып оқушыларымен адам баласына өмірдің бір-ақ рет берілетін өте қымбат сый екенін түсінуіне, асыл қасиет адам бойында болатынын түсінуге ықпал ету мақсатында  «Тәңір берген тәтті сый!» тақырыбында психологиялық-жаттығулар ойнатылды.  


5-6сынып оқушыларымен  суицидтің алдын- алу психопрофилактикасы, оқушылар арасындағы суицидтің алдын- алу, өмір қиындықтарына төзе білуге, дұрыс шешім шығара білуге бағыттау мақсатында  «Адам өмірі - басты құндылық» тақырыбында тренингтік-жаттығу өткізілді. 

 Суицидтің алдын- алу психопрофилактикасы, оқушылар арасындағы суицидтің алдын- алу, өмір қиындықтарына төзе білуге, дұрыс  шешім шығара білуге бағыттай отырып, оқушылардың өмірге деген құштарлығын арттыру   мақсатында   14-20 наурыз аралығында  1-11сынып оқушылары арасында «Өмір тамаша!» тақырыбындапсихологиялық акция ұйымдастырылды.  Құрылған жоспарда оқушылардың шығармашылығының дамуына, көңіл-күйлерінің сергуіне, бос уақыттарын дұрыс өткізілуі қамтылды.   1-11сыныптар арасында «Көңілді сынып» тақырыбында қабырға газеттері шығарылды. 


Жас қаламгерлер арасында «Жас ақындар»жарысыұйымдастырылды. 

Мектепке дейінгі тәрбиеленушілермен «Мен және менің отбасым» тақырыбында отбасылық спорттық жарыстар, 3-4сынып ата-аналарымен «XXI ғасыр ата-аналары» ток-шоу өткізілді. 5-7 сынып оқушыларымен «Эстафеталық ойындар» спорттық жарысы, 9-11сынып оқушыларымен және мектеп әкімшілігімен «Қызық екен» интелектуалды жарысы өткізілді.  

«Өмір тамаша» акциясы аясында өткізілген іс-шаралар қорытындысы бойынша оқушылар марапатталды.  Өткізілген психологиялық тренингтік-жаттығулардың нәтижесінде оқушылардың көңіл-күйлері көтерілді. 

2020 жыл 15ақпан күні  «Әлеуметтік желі ойындары мен жасөспірім суициттері» тақырыбында  ата-аналар жиналысы өткізілді.  Әлеуметтік желілердің, соның ішінде  Вконтакте желісінің  жасөспірімдерге кері әсер ететіп,  өмірден баз кешуді мұрат тұтып, жұртты да өз қатарына қосып алуға тырысатындарда  сол желіде.  Ондағы суицитке  үндейтін   топтардың  арбауына  түсіп қалған   жасөспірімдерде анықталып жатыр. Жасөспірімдердің түнгі мезгілде смартфон арқылы түрлі сайттарға кіретіні белгілі. Баланың өміріне қауіп төндіретін, «Кибербуллинг» әлеуметтік желі қазіргі таңда кең таралып жатыр.    Әлеуметтік желідегі  «Фрифаер»   ойындары жайында бейнефильмдер көрсетілді. Бейнефильмде  көрсетілгендей бала өзінің қалай сол ойынға тіркеліп кеткенін білмей қалатыны жайында айтылды. Бұл ойын көбінесе түнгі уақытта ойнатылады.  Сол себепті ата-аналарды балаларының өмір қауіпсіздігін сақтау мақсатында кешкі сағат 18.00 –ден бастап смартфон телефонды өз қолдарына   алып,балаларының амандығына жауап беруге келісімге шақырды. Сабақ уақтысында смартфон ұстатпау туралы айтылды. Балалардан  смартфон телефонды алу кезінде телефонның зияны туралы  түсіндіріп,  күнделікті балаға дағды қалыптастыру туралы ата-аналарға WhatsApp арқылы  кеңес берілді. 



7-8сыныптар аралығында оқушыларды зиянды әдеттерден аулақ болуды, денсаулықты сақтауды, бір-біріне қолдау көрсетуге бағыттауда «Зиянды әдеттерден аулақ болайық» тақырыбында дөңгелек үстел ұйымдастырылды.

8-9 сыныптар  арасында  оқушылардың зиянды әдеттерден аулақ болуына ықпал ету мақсатында «Біз есірткіге қарсымыз» тақырыбында спорттық жарыс ұйымдастырылды. 

4сыныптармен сабақтастық жоспары құрылды. Жоспар бойынша 4сынып оқушыларымен психологиялық диагностика жүргізілді. Жоғарғы сынып мұғалімдері  бастауыш сыныптың сабақтарына қатыстырылып, тест жұмыстары алынды.

«Біз 5 сыныпқа барамыз»тақырыбында тренингтік-жаттығулар өткізілді. Қорытындысы бойынша педагогикалық-консилум өткізілді. Консилумда әр балаға әлеуметтік ұсынымдар оқылды, психологиялық мінездеме берілді, медициналық тұрғыдан тұждырымдама оқылды.


Шағын орталықпен іс-шара құрылып, бүлдіршіндердің балабақшаға бейімделуіне «Достық көпірі» ойын жаттығулар, «Балабақшада саған не ұнайды?» тақырыбында әр топпен психологиялық ойындар жүргізілді.   Балабақша тәрбиешілеріне мектеп әкімшілігінен әдістемелік көмек көрсетілді. «Мінез адам көрсеткіші» тақырыбында тренингтік-жаттығу ұйымдастырылды. 


  • Психологиялық кеңес беру

2-4 сынып оқушыларының зерттеу тесті бойынша төмен нәтиже көрсеткен оқушылардың сынып жетекшісіне  кеңестер берілді. 

5 сынып ата-аналарына, мұғалімдеріне  қолдау көрсету мақсатында «Орта буынға бейімделу»тақырыбында психологиялық қолдау көрсетілді. 

1-11сынып оқушыларымен  жеке сұхбат, пікір алмасу жұмыстары  жүргізілді, жеке мәселелер бойынша кеңестер мен ұсыныстар берілді. 

ОЖСБ-ға психологиялық дайындық барысында оқушыларға эмоцияның түрлерімен таныстырып, позитивті қарым-қатынас орнатуға бейімдеу 

4,9 сынып ата- аналарына психологиялық дайындық бойынша көмек-кепілдемелер туралы кеңестер берілді

Даму мүмкіндігі шектеулі оқушылардың ата- аналарына жеке мәселеге

байланысты кеңестер алды. 

11 сынып оқушыларына қобалжуларының алдын алу мақсатында  Емтиханға дайындыққа байланысты стрестік жағдайлар туралы пікірлесіп, одан шығу жолдарын қарастырылды. 

Мектепалды даярлық топтарының сынып жетекшілеріне, ата-аналарына  зерттеу нәтижесі бойынша төмен көрсеткіш көрсеткен балалармен жүргізілетін жаттығу-ойын түрлерімен таныстырылып, кеңестер берілді. 

4 сыныптың оқушыларыныңсынып жетекшісі зерттеудің нәтижесімен таныстырып, ұсыныстар берілді. 

9,11сынып оқушыларымен емтиханға дайындау барысында ата-аналарына психологиялық   дайындық бойынша көмек-кепілдемелер туралы кенестер берілді. 

  1. Әлеуметтік-диспетчерлік бағыт.

ОПМПК-денсаулығына байланысты үйлен оқитын оқушылар туралы   мәлімет

2020-2021 оқу жылында үйден оқитын оқушы тізімі

Оқушының  аты – жөні

 Туған жылы айы, күні

Сыныбы

 Мекен жайы

Оқыту  бағдарламасы

1

Тоқтасын Мейрамбек

20.03.2005

Қошқарбай көшесі

ЗПР

2

Қожамкулов   Дінмухамет 

03.06.2005

9 а

Байдібек  баба

ЗПР

3

Абылхан Бертан

0203.2007

7 б

Тен  Ин Гер

ЗПР

4

Байкеева Айшабуби

22.02.2009

Новостойка

көмекші

5

Жеңіс Дидар 

17.09.2010

Тен ин гер

көмекші

6

Дженис Гулназ

15.03.2005

ТенИнГер

Көмекші

7

Жомартқызы Алтын

26.08.2010

2 ә

Қошқарбаев

ЗПР

 Әлеуметтік жағдайына байланысты әр тоқсан сайын психологиялық қолдау көрсетілді.  Қайырымдылық акциялары ұйымдастырылып, оқушылар оқу құралдарымен қамтамасыз етілді.


SWOTТАЛДАУЫ


КҮШТІ ЖАҒЫ


ӘЛСІЗ ЖАҒЫ

5 бағыт бойынша жүргізілген жұмыстар WhatsApp арқылы     жүзеге асты.

1,5 сынып оқушыларының мектепке бейімделуі 

қалыпты жағдайда өтті.  Ата-аналарына жаднама ұсынылды. 

9 сынып оқушыларының кәсіби бағыттылығын диагностикалау барысында     әр түрлі мамандық иелерімен кездесулер, «Мамандық таңдау әліппесі»тренингтік жаттығуы WhatsApp арқылы    нәтижелі болды.

ОЖСБ-ға қатысқан 4,9 сынып оқушыларының психологиялық ахуалы жоғары деңгейде  өтті.Суицидтің алдын алу барысында психологиялық ағарту жұмыстары     жүргізілді. Диагностика қорытындысы бойынша суицидке бейім оқушылар анықталмады. Мектепалды даярлық топтары мен 4 сынып оқушыларынан кешенді зерттеу нәтижесі бойынша педагогикалық-психологиялық концилиум  WhatsApp арқылы     өткізілді.     Жас мамандармен , сынып жетекшілермен, пән мұғалімдерімен , аттестациядан өтетін мұғалімдермен психодиагностика,  ағарту жұмыстары жүргізілді.   1-5 сынып ата-аналарымен мектепке , жаңа ортаға бейімделуге  байланысты кеңестер берілді.  4,9,11 сынып ата-аналарына ОЖСБ, ҰБТ-ға байланысты ағарту жұмыстары өткізілді.     ДТІЖО,Мектеп медбикесімен ,гинеколог     маманмен бірлесіп  пікір алмасу арқылы бақылау  жүргізілді. . ҰБТ-ға қатысатын оқушылардың байқау тест қорытындылары бойынша төмен көрсеткіш көрсеткен оқушылардың ата-аналары мен пән мұғалімдерімен   жүргізілген жұмыстың нәтижесінде  көрсеткіштері жақсы деңгейде  өтті.

Жүргізілген психодиагностика қорытындысына байланысты   ұсынылған ұсыным, кеңестер бойынша сынып жетекшілер, ата-аналар үнемі өз балаларына   көңіл бөлу қажет. 

МҮМКІНДІКТЕР


КАТЕРЛЕР

Оқушылар, ата-аналар, мұғалімдермен

тренингтік жаттығулар, вебинар сабақтар  WhatsApp арқылы жүргізілуі.


Әлеуметтік желі






КЕМШІЛІКТЕР: 

  • Қыздармен ұлдармен  жұмысты жандандыру;
  • Тәртібінде қиындық келтіретін оқушылармен жан-жақты жұмыс.


ҰСЫНЫС: 

Кемшіліктерді түзету мақсатында диагностикалық жұмыс қорытындысы бойынша ата-анамен, мұғаліммен, оқушы арасындағы психологиялық үйлесімділікті  жақсартуда дамыту-түзету жұмыстарын жүргізу.


МАҚСАТЫ: 

Білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік психологиялық жағдай жасау, қолдау көрсету



МІНДЕТТЕР: 

  • Білім алушыларды психологиялық-педагогикалық зерделеу негізінде әрбір жеке тәсілді қамтамасыз ету;
  • Білім алушылардың бейімделуі, дамуы мен әлеуметтенуі мақсатында психологиялық диагностикалау;
  • Білім алушының тұлғалық және зиякерлік дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу мен өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру.