Мектеп дефектологының жылдық жұмыс жоспары
Арнайы педагогтың мақсаты: ПМПК қорытындысы мен ұсыныстарына және мектеп кеңесінің шешіміне сәйкес білім алуда ерекше қажеттілігі бар мектеп оқушыларына арнайы педагогикалық қолдау көрсету.
Арнайы педагогтың міндеттері:
- Білім алуда ерекше қажеттілігі бар мектеп оқушыға басқа мамандармен, мұғалімдермен, ата-аналармен бірлесіп тереңдетілген арнайы педагогикалық тексеруден өткізу;
- Білім алуда ерекше қажеттілігі бар мектеп оқушыға жеке, топтық және сыныптық сабақтарда арнайы педагогикалық қолдау көрсету.
- Оқытушыларға, ата-аналарға, басқа мамандарға білім алуда ерекше қажеттілігі бар оқушыларды оқу процесінде және үйде тәрбиелеу кезінде педагогикалық қолдау бойынша кеңес беру.
Арнайы педагогтың жұмысының негізгі бағыттары:
- Ұйымдастырушылық жұмыс;
- Білім алуда ерекше қажеттіліктерін бағалау және оқушыларды педагогикалық қолдаудың (көмек) мазмұнын анықтау;
- Оқушыларға арнайы педагогикалық қолдау көрсету және оның тиімділігін бағалау;
- Кеңестік-әдістемелік қызмет;
- Өзін-өзі дамыту.
| |||
1.1 | Көрнекі-дидактикалық құралдар мен жұмыс орнын дайындау
| Қараша | Педагог – дефектолог |
1.2 | Жылдық жұмыс жоспары | Қараша | Педагог – дефектолог |
1.3 | Оқушылар тобын және жеке, топтық сабақтар құру | Қараша | Педагог – дефектолог |
1.4 | Құжаттарды рәсімдеу және жүргізу:
| Жыл бойы | Педагог – дефектолог |
1.5 | Жылдық рефлексиялық есеп жүргізу | Мамыр | Педагог – дефектолог |
| |||
2.1 | Оқушылардың мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін арнайы педагогикалық зерттеу:
| Қараша | Педагог – дефектолог |
2.2 | Оқушылардың оқу қиындықтарының көріністерін және олардың себептерін ұжымдық талқылау. Оқушылардың мінездемесі (форма 4) | Қараша | Педагог – дефектолог |
2.3 | Оқушылармен жұмысты жоспарлау: 1) оқушылармен жұмыстың жеке бағдарламаларын құру; 2)оқушылармен жеке және топтық сабақтардың күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын құру; 3) оқушыларға жеке оқу жоспарларын дайындау; 4) үйден оқитын оқушының сынып жетекшісімен бірлесе отырып бағдарламаларды бейімдеу (ПМПК ұсыныстарына сәйкес) | Қараша Желтоқсан | Педагог – дефектолог |
2.4 | Мұғалімдердің сұранысы бойынша оқушылардың қажеттіліктерін бағалау | Жыл бойы | Педагог – дефектолог |
2.5 | Пән мұғалімдерінің сабақтарына қатысу, талдау. | Жыл бойы | Педагог – дефектолог |
3.Оқушыларды арнайы педагогикалық қолдау және оның тиімділігін бағалау | |||
3.1 | Жеке және топтық сабақтарды өткізу | Жыл бойы | Педагог – дефектолог |
3.2 | БАЕҚ бар балаларға сабақ барысында көмек көрсету (мұғалімнің келісімімен) | Педагог – дефектолог | |
3.3 |
жеке бағдарламасы мен жеке оқыту бағдарламаларын іске асырудың сәттілігін динамикалық байқау.
хаттамасы (2а,б формасы);
| Жыл бойы | Педагог – дефектолог |
4. Кеңестік-әдістемелік қызмет | |||
4.1 | Ата-аналарға жеке кеңес беру (ата-анасының қалауы бойынша немесе қажет болған жағдайда) Кеңесті тіркеу журналы | Жыл бойы | Педагог – дефектолог |
4.2 | Мұғалімдерге жеке кеңес беру Кеңесті тіркеу журналы | Жыл бойы | Педагог – дефектолог |
5.Өзін-өзі дамыту | |||
5.1 | Біліктілікті арттыру курстарынан өту; | Жыл бойы | Сертификат |