Коучинг жоспары Тақырыбы: Оқушылардың сабақтағы іс-әрекетінің мотивациясы және оны жүзеге асыру үшін жағдайлар туғызу Мақсаты: Оқушылардың сабақтағы әс Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер туралы түсініктер қалыптастыру, оқыту сапасын жақсарт » Н.Н.Головацкии атындағы орта мектеп
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
"Н.Н.Головацкии атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Коучинг жоспары Тақырыбы: Оқушылардың сабақтағы іс-әрекетінің мотивациясы және оны жүзеге асыру үшін жағдайлар туғызу Мақсаты: Оқушылардың сабақтағы әс Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер туралы түсініктер қалыптастыру, оқыту сапасын жақсарт
19
апрель
2022

Коучинг жоспары Тақырыбы: Оқушылардың сабақтағы іс-әрекетінің мотивациясы және оны жүзеге асыру үшін жағдайлар туғызу Мақсаты: Оқушылардың сабақтағы әс Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер туралы түсініктер қалыптастыру, оқыту сапасын жақсарт

Коучинг жоспары

Тақырыбы: Оқушылардың сабақтағы іс-әрекетінің мотивациясы және оны жүзеге асыру үшін жағдайлар туғызу


Мақсаты: Оқушылардың сабақтағы әс  Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер туралы түсініктер қалыптастыру, оқыту сапасын жақсарту үшін жаңа әдіс – тәсілдерді тиімді пайдалануға бағыт беру.

Күтілетін нәтиже: Мұғалімдерде оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді өз тәжірибесіне қалай ықпалдастыру керектігін түсінеді; Өз тәжірибелерінде орынды пайдалана алады; Сабақ беру әдісін өзгертеді;

Коучтың іс - әрекеті

Қатысушылардың іс - әрекеті

Ресурс

1

Амандасу 

«Оркестр» сергіту ойыны арқылы топқа бөледі (5 мин)

Домбырашы, пионина ойнау қимыл іс-әрекетін жасайды.

Музыка әуені 

2

Ыбырай Алтынсарин сөзімен басталады. 

X1Х ғасырда қазақтың тұңғыш педагогі,тұңғыш рет қазақ даласында мектеп ашқан қоғам қайраткері Ыбрай Алтынсарин «Адамды адам етіп, ұйқысынан оятып, сергек сезім, рухани күш-жігер беретін білім мен ғылымға өнер атаулыға құштарлығын арттыратын оқу екендігін айтып, балаларды оқуға,өнерге, білімге, ғылымға шакырып Кел, балалар оқылық! –деп айтып кеткен еді. Расында да оқу білім ордасы мектеп . Ал сол мектептің жүрегі – оқытушы.Қан тамыры –оқушы. Оқытушының негізгі міндеті – оқушыларға қазіргі өскелең өмір талабына сай білім беру және оларды осы өмірге бейімдеу яғни оқу үдерісінде оқу мотивациясын қалыптастыру. Яғни, оқушының мотивациясын тудыру ұстаз   

 
  1. Google 
  2. «Kahoot it» деп теріңіз
  3. Game pin
  4. Nike name (аты жөніңіз)
 
 шеберлігінде. 

 

 
  1. Google 
  2. «Kahoot it» деп теріңіз
  3. Game pin
  4. Nike name (аты жөніңіз)
 
 Тақырыпқа кірісу үшін мұғалімдер ұялы телефон арқылы жүргізіледі.




Сұрақтарға жауап береді. Өз ойларын ортаға салады















Ұялы телефон арқылы тест жұмыстарына жауап береді. 

слайд

3

Сұрақтар

  1. Оқушыларға қандай мотивизация бере алып жүрсіз?
  2. Оқушыға мотивация берудің қандай тәсілдері бар?
  3. Оқушылардың сабақтағы іс-әрекетінің мотивациясының сіз үшін қажеттілігі қаншалықты?


Мұғалімдер өз ойларын ортаға салады.

АКТ


«Көңілі көтеріңкі ұстаздың, еңбегі де жемісті»


Мұғалімдер өз ойларын ортаға салады.









«Кәсіби болашақ» жаттығуы

Нұсқауы: Бүгінгі коучингте     сіздер өз жан-дүниеңізді ақтарып айттыңыз, сол үшін мен сіздерге естелікке сыйлық қалдырғым келеді. Келесідей заттардың суреттері алдарына ұсынылады: тиын, кілт, қалам, моншақ, кемпірқосақ, кәмпит, бояулар, кристалл гүл. Барлығы өздеріне алған соң шешімдері айтылады:

Тиын — ақша өсіміне қол жеткізу
 2.Кілт — оқушылар мен ата-аналарға еш қиындықсыз байланыс таба алу қабілеті
 3.Қалам — тәжірибемен бөлісуге мүмкіндік
 4.Моншақ — жаңа кәсіби сапаларға қол жеткізу
 5.Кемпірқосақ — кәсіби қызметтегі құлшыныс
 6.Кәмпит — кәсіби жағынан өрлеуге жол
 7.Бояулар — белсенді кәсіби позиция
 8.Кристалл гүл — тұрақты психологиялық денсаулық

Мүғалімдер өздеріне ұнаған суреттерін алады.

суреттер






Қатысушыларға белсенділіктері үшін мадақтап, қорытындылау(1мин)