Педагог-дефектологтың жылдық жұмыс жоспары
«Головацкий атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Бекітемін
Мектеп директоры Қ. Қ. Аскарбек
2023-2024 оқу жылына арналған
ПЕДАГОГ- ДЕФЕКТОЛОГТЫҢ ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
Аты-жөні: Салденова Гульзия Болатбековна
Педагог-дефектологтың мақсаты: ПМПК қорытындысы мен ұсыныстарына және мектеп кеңесінің шешіміне сәйкес білім алуда ерекше қажеттілігі бар мектеп оқушыларына арнайы педагогикалық қолдау көрсету.
Педагог-дефектологтың міндеттері:
- Білім алуда ерекше қажеттілігі бар мектеп оқушыға басқа мамандармен, мұғалімдермен, ата-аналармен бірлесіп тереңдетілген арнайы педагогикалық тексеруден өткізу;
- Білім алуда ерекше қажеттілігі бар мектеп оқушыға жеке, топтық және сыныптық сабақтарда арнайы педагогикалық қолдау көрсету.
- Оқытушыларға, ата-аналарға, басқа мамандарға білім алуда ерекше қажеттілігі бар оқушыларды оқу процесінде және үйде тәрбиелеу кезінде педагогикалық қолдау бойынша кеңес беру.
Педагог-дефектологтың жұмысының негізгі бағыттары:
- Ұйымдастырушылық жұмыс;
- Білім алуда ерекше қажеттіліктерін бағалау және оқушыларды педагогикалық қолдаудың (көмек) мазмұнын анықтау;
- Оқушыларға арнайы педагогикалық қолдау көрсету және оның тиімділігін бағалау;
- Кеңестік-әдістемелік қызмет;
- Өзін-өзі дамыту.
| |||
1.1 | Көрнекі-дидактикалық құралдар мен жұмыс орнын дайындау | Тамыз |
|
1.2 | Жылдық жұмыс жоспары | Қыркүйек | Жұмыстың жылдық жоспары |
1.3 | Оқушылар тобын және жеке, топтық сабақтарда құру | Қыркүйек | Оқушылар тобының тізімі |
1.4 | Құжаттарды рәсімдеу және жүргізу:
| Қыркүйек және жыл бойы |
|
1.5 | Жылдық рефлексиялық есеп жүргізу | Мамыр | Жылдық рефлексиялық есеп |
| |||
2.1 | Оқушылардың мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін арнайы педагогикалық зерттеу:
| Қыркүйек |
|
2.2 | Оқушылардың оқу қиындықтарының көріністерін және олардың себептерін ұжымдық талқылау | Қыркүйек | Оқушылардың мінездемесі (форма 4) |
2.3 | Оқушылармен жұмысты жоспарлау: 1) оқушылармен жұмыстың жеке бағдарламаларын құру; 2)оқушылармен жеке және топтық сабақтардың күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын құру; 3) оқушылармен жеке және топтық сабақтардың технологиялық карталарын құру; 4)оқушыларға жеке оқу жоспарларын дайындау; сынып жетекшісімен бірлесе отырып бағдарламаларды бейімдеу (ПМПК ұсыныстарына сәйкес) | Қыркүйек Қазан |
|
2.4 | Мұғалімдердің сұранысы бойынша оқушылардың қажеттіліктерін бағалау | Жыл бойы |
|
2.5 | Мектеп мамандарының сабақтары мен сынып сабақтарына қатысу | Жыл бойы | Хаттама, талдау |
3.Оқушыларды арнайы педагогикалық қолдау және оның тиімділігін бағалау | |||
3.1 | Жеке және топтық сабақтарды өткізу | Жыл бойы | Жеке және топтық сабақтардың жоспарлары |
3.2 | БАЕҚ бар балаларға сабақ барысында көмек көрсету (мұғалімнің келісімімен) | Сабақ барысында көрсетілген көмек пен оның нәтижесін тіркеу хаттамасы | |
3.3 | Психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасы мен жеке оқыту бағдарламаларын іске асырудың сәттілігін динамикалық байқау | Жыл бойы |
хаттамасы (2а,б формасы);
|
4. Кеңестік-әдістемелік қызмет | |||
4.1 | Ата-аналарға жке кеңес беру (ата-анасының қалауы бойынша немесе қажет болған жағдайда) | Кеңесті тіркеу журналы | |
4.2 | Мұғалімдерге жеке кеңес беру | Кеңесті тіркеу журналы | |
4.3 | Әлеуметтік серіктестермен бірлескен іс-шараларға қатысуды көрсету (арнайы мектептер, университеттер, ғылыми орталықтар және т.б.) | ||
5.Өзін-өзі дамыту | |||
5.1 | Ғылыми-әдістемелік құралдарды зерделеу | Жыл бойы | |
5.2 | Біліктілікті арттыру курстарынан өтуді ұйымдастыру | Жыл бойы | Сертификат |
Педагог-дефектолог: Салденова Гульзия Болатбековна