Мектеп психологтарының лауазымдық міндеттері » Н.Н.Головацкии атындағы орта мектеп
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
"Н.Н.Головацкии атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
04
сентябрь
2023

Мектеп психологтарының лауазымдық міндеттері

                                                                                         Бекітемін
Мектеп директоры                      Қ.Аскарбек
«Головацкий  атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен»коммуналдық мемлекеттік мекемесінің педагог-психологтары
Каскарауова Кенжегул Мухамерқызының лауазымдық міндеттері
  • 11-сынып оқушыларын  ҰБТ-ге   дайындық
  • Аутодеструктивті мінез-құлықтың  алдын алу жұмыстары 
  • Тәуекел және ерекше назардағы,мектепішілік есептегі балалармен   жұмыс 
  • Психологиялық қызмет 377 бұйрықпен жұмыс (ДТІЖО, мектеп мейірбикесімен,құқықтық менеджермен,әлеуметтік педагогпен жұмыс)
  • Ата-аналармен  жұмыс 
  • Педагогтармен  жұмыс 

                                                Педагог-психологтар
      Білім алушылардың психологиялық және әлеуметтік әл-ауқатын қамтамасыз етуге және қалыпқа келтіруге, олардың әртүрлі өмірлік жағдайларда әлеуметтік-психологиялық бейімделу қабілетін дамытуға, сондай-ақ кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелерінде көмек көрсетуге бағытталған қызметті жүзеге асырады;
      Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, педагог қызметкерлердің және оқушылардың немесе оларды алмастыратын адамдардың ата-аналарының психологиялық мәдениетін қалыптастырады;
      Инклюзивтілік қағидатын іске асыруға жәрдемдеседі және білім беру процесіне қатысушылардың барлығының мінез-құлқының толерантты мәдениетін қамтамасыз етеді;
      Буллингтің, өзіне-өзі қол жұмсаудың алдын алу бойынша жұмыс жүргізеді;
      Білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтар және басқа да қызметкерлер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді;
      Әр түрлі бағыттағы және бағыттағы психологиялық диагностиканы жүргізеді, оқыту, тұлғалық даму және мінез-құлық проблемаларын уақтылы анықтайды, психологиялық қорытынды жасайды;
      Ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауға қатысады және оның негізінде оқушылардың жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, дамыту бағдарламаларын, сондай-ақ педагог-ассистенттің іске асыруы үшін балалардағы проблемалық мінез-құлықты жеңу бағдарламаларын әзірлейді;
      Әртүрлі психологиялық проблемалары бар балаларға, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға консультациялар, жеке, кіші топтық және топтық дамыту сабақтары нысанында психологиялық көмек көрсетеді;
      Дарынды оқушыларды психологиялық қолдауды жүзеге асырады;
      Ата-аналарға, педагогтерге, мамандарға, нақты психологиялық мәселелерді шешуде консультациялық көмек көрсетеді;
      Педагогикалық ұжымға, сондай-ақ оқушылардың жеке және әлеуметтік даму проблемалары бойынша оқушылардың немесе оларды алмастыратын адамдардың ата-аналарына ұсынымдар әзірлеу мақсатында зерттеу жұмыстарының материалдары бойынша психологиялық талдауды жүзеге асырады;
      Белгіленген нысан бойынша құжаттаманы жүргізеді, педагогикалық, әдістемелік кеңестердің жұмысына, ата-аналар жиналыстарын, сауықтыру, тәрбиелеу және білім беру ұйымының жұмыс жоспарында көзделген басқа да іс-шараларды өткізу жөніндегі жұмысқа қатысады;
      Кәсіби құзыреттілікті арттырады, мектеп жасындағы балалармен психологиялық жұмыстың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады;
      Баланың құқықтарын қорғау жөніндегі конвенцияға сәйкес жеке адамның құқықтарын қорғауға жәрдемдеседі;
      Балалардың өмірін, денсаулығын және құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды;
      Білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтар және басқа да қызметкерлер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді.
                                               Педагог психолог білуге тиіс:
      Қазақстан Республикасының  Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Заңдары және білім беру мәселелері жөніндегі өзге де нормативтік құқықтық актілер;
      Жеке тұлға психологиясы, дифференциалды балалар және жас ерекшеліктері, әлеуметтік, медициналық психология, балалар нейропсихологиясы, патопсихология, психосоматика;
      Педагогикалық этиканың нормалары; дефектология, психотерапия, сексология, психогигиена, кәсіптік бағдар, мамандану және еңбек психологиясы, психодиагностика, психологиялық кеңес беру және психопрофилактика негіздері;
      белсенді оқыту, әлеуметтік-психологиялыққарым-қатынас әдістері;
      жеке және топтық кеңесберудің, диагностика мен баланың дамуынтүзетудің заманауи әдістері,еңбек   заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.     
Біліктілікке қойылатын талаптар:
      "Педагогика және психология" бағыты бойынша жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім немесе бейіні бойынша жоғары медициналық білім, жұмыс өтіліне талап қойылмайды; және (немесе) біліктілігінің жоғары немесе орта деңгейі болған кезде мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 3 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 4 жыл, педагог-зерттеуші үшін кемінде 5 жыл;
және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған кезде мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-шебер үшін кемінде 5 жыл.    
Кәсіби құзыреттілікті айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:
      1) "педагог": заманауи  психологиялық әдістерді қолдану керек;
      балалармен диагностикалық, түзету   жұмыстарын  жүргізу;
      балалардың эмоционалды  әл-ау қатын, тиімді дамуын  қамтамасыз   ету;
      білім алушылардың  психологиялық-жас  ерекшеліктерін ескере  отырып, оқу-тәрбие  процесін   жоспарлау  және  ұйымдастыру;
      педагогикалық  ұжым мен ата-аналарға  психологиялық білім  беруді   жүзеге асыру;
      2) "педагог – модератор"  "педагог" біліктілігіне  қойылатын жалпы  талаптарға, сондай-ақ:
      жеке психологиялық  ерекшеліктерін  ескере   отырып, балалармен жұмыс  жүргізу;
      балалармен, педагогтармен, ата-аналармен проблемалық (стандартты емес) жағдайларда жұмысты  ұйымдастыру;
      ересектердің балалармен қарым-қатынасын қамтамасыз ету және реттеу;
      әлеуметтік бейімделудің белсенді әдістерін қолдану;
      ата-аналар мен педагогтарға консультациялық көмек көрсету;
      3) "педагог – сарапшы":
      "педагог-модератор" біліктілігіне, сондай-ақ:
      әртүрлі профильдер мен мақсаттардағы психологиялық  диагностиканы  жүргізу, балалармен жеке жұмыс жүргізу;
      шығармашылық топты басқару, психологиялық – педагогикалық қызметтің өзекті мәселелері бойынша конференцияларға, семинарларға қатысу;
      мектеп жасына дейінгі балаларды психологиялық  қолдау бойынша  ұсыныстар әзірлеу; тәлімгерлікті жүзеге  асыру және білім беру ұйымы деңгейінде өзінің және әріптестерінің  кәсіби даму басымдықтарын айқындау, аудан/қала деңгейінде тәжірибені жинақтау;
      4) "педагог-зерттеуші":
      "педагог-сарапшы" біліктілігіне, сондай-ақ:
      психологиялық тексеру және диагностика деректерін ескере отырып, мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс жасау бойынша психологиялық-педагогикалық бағдарламаларды дербес әзірлеу, психологиялық қорытынды жасау және түзету жұмыстарын  жүргізу;
      әдістемелік құралдар, Оқу-әдістемелік кешендер әзірлеу;
      психологиялық педагогикалық жұмысты ұйымдастырудың инновациялық тәжірибесін енгізу;
      балаларды тәрбиелеу мен оқытуды ұйымдастыру бойынша педагогтерге көмек көрсету;
      аудан, қала деңгейінде психологиялық – педагогикалық қоғамдастықта тәлімгерлікті жүзеге асыру және даму стратегиясын  айқындау, облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана деңгейінде тәжірибені жинақтау;
      5) "педагог-шебер":
      "педагог-зерттеуші" біліктілігіне, сондай-ақ:
      РОӘК-те мақұлданған, авторлық бағдарламасы болуы немесе шығарылған оқу-әдістемелік құралдардың, оқу-әдістемелік кешендердің авторы (тең авторы) болуы;
      Тәлімгерлікті жүзеге асыру және облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана деңгейінде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау;
      білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен республикалық және халықаралық кәсіптік конкурстардың  қатысушысы болу.
Таныстым 
«_____»_______________2023 жыл
                                                                                         Бекітемін
Мектеп директоры                      Қ.Аскарбек
«Головацкий  атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен»коммуналдық мемлекеттік мекемесінің педагог-психологтары
Курмангалиева Сандугаш Жумашевнаның лауазымдық міндеттері: 
  • Мектепалды  даярлық тобы мен 1-сынып сабақтастығы және  бейімделуі
  •  5-сынып оқушыларының  бейімделуі
  • Психологиялық қолдау көрсету қызметі (мүмкіндігі шектеулі үйден оқытылатын және ерекше білім беруді қажет ететін балалармен жұмыс)
  • Дарынды,қабілетті  балалармен жұмыс 
  • Бейінді оқытуға дайындық жұмыстары
  • Қыздар және ұлдар ұйымымен жұмыс
                                                Педагог-психологтар
      Білім алушылардың психологиялық және әлеуметтік әл-ауқатын қамтамасыз етуге және қалыпқа келтіруге, олардың әртүрлі өмірлік жағдайларда әлеуметтік-психологиялық бейімделу қабілетін дамытуға, сондай-ақ кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелерінде көмек көрсетуге бағытталған қызметті жүзеге асырады;
      Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, педагог қызметкерлердің және оқушылардың немесе оларды алмастыратын адамдардың ата-аналарының психологиялық мәдениетін қалыптастырады;
      Инклюзивтілік қағидатын іске асыруға жәрдемдеседі және білім беру процесіне қатысушылардың барлығының мінез-құлқының толерантты мәдениетін қамтамасыз етеді;
      Буллингтің, өзіне-өзі қол жұмсаудың алдын алу бойынша жұмыс жүргізеді;
      Білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтар және басқа да қызметкерлер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді;
      Әр түрлі бағыттағы және бағыттағы психологиялық диагностиканы жүргізеді, оқыту, тұлғалық даму және мінез-құлық проблемаларын уақтылы анықтайды, психологиялық қорытынды жасайды;
      Ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауға қатысады және оның негізінде оқушылардың жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, дамыту бағдарламаларын, сондай-ақ педагог-ассистенттің іске асыруы үшін балалардағы проблемалық мінез-құлықты жеңу бағдарламаларын әзірлейді;
      Әртүрлі психологиялық проблемалары бар балаларға, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға консультациялар, жеке, кіші топтық және топтық дамыту сабақтары нысанында психологиялық көмек көрсетеді;
      Дарынды оқушыларды психологиялық қолдауды жүзеге асырады;
      Ата-аналарға, педагогтерге, мамандарға, нақты психологиялық мәселелерді шешуде консультациялық көмек көрсетеді;
      Педагогикалық ұжымға, сондай-ақ оқушылардың жеке және әлеуметтік даму проблемалары бойынша оқушылардың немесе оларды алмастыратын адамдардың ата-аналарына ұсынымдар әзірлеу мақсатында зерттеу жұмыстарының материалдары бойынша психологиялық талдауды жүзеге асырады;
      Белгіленген нысан бойынша құжаттаманы жүргізеді, педагогикалық, әдістемелік кеңестердің жұмысына, ата-аналар жиналыстарын, сауықтыру, тәрбиелеу және білім беру ұйымының жұмыс жоспарында көзделген басқа да іс-шараларды өткізу жөніндегі жұмысқа қатысады;
      Кәсіби құзыреттілікті арттырады, мектеп жасындағы балалармен психологиялық жұмыстың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады;
      Баланың құқықтарын қорғау жөніндегі конвенцияға сәйкес жеке адамның құқықтарын қорғауға жәрдемдеседі;
      Балалардың өмірін, денсаулығын және құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды;
      Білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтар және басқа да қызметкерлер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді.
                                               Педагог психолог білуге тиіс:
      Қазақстан Республикасының  Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Заңдары және білім беру мәселелері жөніндегі өзге де нормативтік құқықтық актілер;
      Жеке тұлға психологиясы, дифференциалды балалар және жас ерекшеліктері, әлеуметтік, медициналық психология, балалар нейропсихологиясы, патопсихология, психосоматика;
      Педагогикалық этиканың нормалары; дефектология, психотерапия, сексология, психогигиена, кәсіптік бағдар, мамандану және еңбек психологиясы, психодиагностика, психологиялық кеңес беру және психопрофилактика негіздері;
      белсенді оқыту, әлеуметтік-психологиялыққарым-қатынас әдістері;
      жеке және топтық кеңесберудің, диагностика мен баланың дамуынтүзетудің заманауи әдістері,еңбек   заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.     
Біліктілікке қойылатын талаптар:
      "Педагогика және психология" бағыты бойынша жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім немесе бейіні бойынша жоғары медициналық білім, жұмыс өтіліне талап қойылмайды; және (немесе) біліктілігінің жоғары немесе орта деңгейі болған кезде мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 3 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 4 жыл, педагог-зерттеуші үшін кемінде 5 жыл;
және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған кезде мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-шебер үшін кемінде 5 жыл.    
Кәсіби құзыреттілікті айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:
      1) "педагог": заманауи  психологиялық әдістерді қолдану керек;
      балалармен диагностикалық, түзету   жұмыстарын  жүргізу;
      балалардың эмоционалды  әл-ау қатын, тиімді дамуын  қамтамасыз  ету;
      білім алушылардың  психологиялық-жас  ерекшеліктерін ескере  отырып, оқу-тәрбие  процесін   жоспарлау  және  ұйымдастыру;
      педагогикалық  ұжым мен ата-аналарға  психологиялық білім  беруді   жүзеге асыру;
      2) "педагог – модератор"  "педагог" біліктілігіне  қойылатын жалпы  талаптарға, сондай-ақ:
      жеке психологиялық  ерекшеліктерін  ескере   отырып, балалармен жұмыс  жүргізу;
      балалармен, педагогтармен, ата-аналармен проблемалық (стандартты емес) жағдайларда жұмысты  ұйымдастыру;
      ересектердің балалармен қарым-қатынасын қамтамасыз ету және реттеу;
      әлеуметтік бейімделудің белсенді әдістерін қолдану;
      ата-аналар мен педагогтарға консультациялық көмек көрсету;
      3) "педагог – сарапшы":
      "педагог-модератор" біліктілігіне, сондай-ақ:
      әртүрлі профильдер мен мақсаттардағы психологиялық   диагностиканы  жүргізу, балалармен жеке жұмыс жүргізу;
      шығармашылық топты басқару, психологиялық – педагогикалық қызметтің өзекті мәселелері бойынша конференцияларға, семинарларға қатысу;
      мектеп жасына дейінгі балаларды психологиялық  қолдау бойынша  ұсыныстар әзірлеу; тәлімгерлікті жүзеге  асыру және білім беру ұйымы деңгейінде өзінің және әріптестерінің   кәсіби даму басымдықтарын айқындау, аудан/қала деңгейінде тәжірибені жинақтау;
      4) "педагог-зерттеуші":
      "педагог-сарапшы" біліктілігіне, сондай-ақ:
      психологиялық тексеру және диагностика деректерін ескере отырып, мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс жасау бойынша психологиялық-педагогикалық бағдарламаларды дербес әзірлеу, психологиялық қорытынды жасау және түзету жұмыстарын  жүргізу;
      әдістемелік құралдар, Оқу-әдістемелік кешендер әзірлеу;
      психологиялық педагогикалық жұмысты ұйымдастырудың инновациялық тәжірибесін енгізу;
      балаларды тәрбиелеу мен оқытуды ұйымдастыру бойынша педагогтерге көмек көрсету;
      аудан, қала деңгейінде психологиялық – педагогикалық қоғамдастықта тәлімгерлікті жүзеге асыру және даму стратегиясын  айқындау, облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана деңгейінде тәжірибені жинақтау;
      5) "педагог-шебер":
      "педагог-зерттеуші" біліктілігіне, сондай-ақ:
      РОӘК-те мақұлданған, авторлық бағдарламасы болуы немесе шығарылған оқу-әдістемелік құралдардың, оқу-әдістемелік кешендердің авторы (тең авторы) болуы;
      Тәлімгерлікті жүзеге асыру және облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана деңгейінде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау;
      білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен республикалық және халықаралық кәсіптік конкурстардың  қатысушысы болу.
Таныстым 
«_____»_______________2023 жыл