Мектеп психологтарының 2023-2024 оқу жылына арналған жылдық жоспары » Н.Н.Головацкии атындағы орта мектеп
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
"Н.Н.Головацкии атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Мектеп психологтарының 2023-2024 оқу жылына арналған жылдық жоспары
04
сентябрь
2023

Мектеп психологтарының 2023-2024 оқу жылына арналған жылдық жоспары

«Головацкий атындағы орта мектеп мектепке дейінгі   шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
                                                                                
Қазақстан Республикасының
 Білім және Ғылым министрі 
2020жылғы 6 сәуірдегі 
№130 бұйрығына 2023 жылғы
 17 наурыздағы № 68 бұйрығына 
1- қосымша
Мектеп педагог-психологтарының 2023-2024 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
Жоспарды   құру  барысында  мына   тізімдегі  нормативтік  құжаттар   ескерілді:
ҚР Конституциясы
ҚР бала құқығы  туралы заңы
ҚР «Білім   туралы» заңы
ҚР білімінің  даму   концепциясы
ҚР «Неке   және  отбасы» заңы
Психологтың әдеп кодексі
Психологтың лауазымдық нұсқаулығы
ҚР Білім   және  ғылым  министрінің   2023 жыл  «17» наурыздағы  № 68 бұйрығы   (Орта білім беру ұйымдарында психологиялық қызметтің  жұмыс істеу қағидасын бекіту туралы)
« Білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қағидаларын бекіту туралы » 2022жылғы 12 қаңтардағы №6 бұйрығы
Баланы жәбірлеудің (буллингтің)профилактикасы қағидаларын бекіту туралы 2022 жылғы 21 желтоқсандағы № 506 бұйрығы
ҚРБҒДМБ2020-2025ж.ж. «…білім беруұйымдарыныңпсихологиялыққызметі мен мектептердегітатуласуқызметтерікүшейту»
Алтысарин атындағы  Ұлттық білім академиясының 2023-2024 оқу жылындағы ерекшеліктер туралы әдістемелік нұсқау хаты
Мақсаты:Білім беру ұйымдарында білім алушылардың табысты оқуы,дамуы, әлеуметенуі және кәсіби білім беру траекториясын саналы таңдауын қалыптастыру үшін психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік жағдайлар жасауға бағытталған психологиялық- педагогикалық қолдауды жүйелі ұйымдастыру.
Міндеттері: 
1.Білім алушылардың   психологиялық денсаулығын сақтау,қолайлы әлеуметтік-психологиялық  жағдай жасау 
 2. Білім алушылардың репродуктивті денсаулығын және қауіпсіз мінез-құлқын қорғау                                                                                                                                                                                                                       3. Білім алушылардың тұлғалы және зияткерлік дамуына ықпал ету,өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі  дамыту қабілетерін қалыптастыру;
 4. Баланың жас ерекшелігіне байланысты, әрбір даму сатысында тұлғалық, интеллектуалдық және кәсіби дамуын қамтамасыз ету.
5.Әрбір білім алушыға оның тұлғасын психологиялық-педагогикалық зерделеу негізінде жеке тәсілді қамтамасыз ету.
 6. Интеллектуалдық және тұлғалық дамудағы ауытқушылықтардың алдын алу және түзету.
 7. Психология ғылымының кейінгі жетістіктерімен таныс болып, өз іс-әрекетінде тек ғылыми негізделген әдістерді қолдануы керек.
 8.  Психологтың этикалық кодексін білуі керек және жұмыс барысында негізге алуы керек.
 9. Әртүрлі деңгейдегі мектеп ұжымындағы тұлғааралық  қатынастарға өз бақылауында ұстап, талдап, қажетті кезде түзету керек (мұғалім-әкімшілік, мұғалім-мұғалім, мұғалім-білім алушы, білім алушы-білім алушы).
 10. Диагностикалық жұмыстың негізінде алынған мәліметтерді ешкімге жарияламауы керек.     
Психологиялық қызметтің жұмысын жоспарлау

ҚызметіМақсатыЖауаптыларАяқтаунысаны
1Психологиялық қызметтің жылдық жұмыс  жоспарын бекіту  Білім беру процесіне қатысушыларды кешенді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыруПсихологиялыққызметтіңқұрамыОқу жылына бекітілген жоспар
2Білім беру ұйымының психологиялық қызметінің құрамы туралы бұйрықты бекітуНормативтік-құқықтық базаны құруХатшы Білім беру ұйымының психологиялық қызметінің құрамы туралы бұйрық
3МобильдітоптыңқұрамытуралыбұйрықтыбекітуНормативтік-құқықтық базаны құруХатшыМобильді топтың құрамы туралы бұйрық
3«Сенім жәшігі» және жәшікті ашатын құрамды бекіту туралы бұйрықты бекіту.Нормативтік-құқықтық базаны құруДТІЖО «Сенім жәшігі» және жәшікті ашатын құрамды бекіту туралы бұйрық.
р/сІс-шараларЖұмыстың бағыттарыНысаналы топОрындау
 мерзімі
Орындалу нысаныЖауаптыОрындалу белгісі
І.Диагностика
1МАД тобының мектепке дайындығын анықтау
Мектепке деген мотивациясы, қорқыныш деңгейін анықтау  
1 -сыныпта оқушылардың мектепке психологиялық дайындығын     диагностикалау. 
«Керн-Йирасек» тесті 
· Адамның суретін салу
· Сөздер көшірмесі
· Нүктелер көшірмесі
МАД сыныбының мектепке дайындығын  анықтау
Бірінші сынып оқушыларының мектепке дайындығын зерттеу
МАД 
1 сынып  білім алушылары
тамыз
қыркүйек-қазан
АнықтамаПсихологтар 1сынып мұғалімдері
2Графикалық диктантБаланың кеңістіктегі  бағдарлауын анықтау1-4 сыныптарқыркүйек-қазанАнықтамаПсихологтар 1-4 сынып мұғалімдері
3Л.Н.Собчик тестіЖеке тұлғаның типалогиялық ерекшеліктерін анықтау11 сынып білім алушыларыменқыркүйекАнықтама Психологтар 11сынып мұғалімдері
4«Социометрия» сауалнамаТұлғааралық қарым-қатынас,шететтілген көшбасшы балаларды анықтау5-11 
сынып білім алушылары
қазанАнықтамаПсихологтар  5-11 сынып мұғалімдері
5«МЕНІҢСЫНЫБЫМ» «Н.Г.ЛУСКАНОВА» әдістемесіОқушылардың мектепке, сыныпқа бейімделуінің деңгейін анықтау5-7 сыныптақазанПсихологтар  6-7 сынып мұғалімдері
6«Мен мектепте ... сезінемін»Мектепке деген сезімдегін, көзқарастарын анықтау5-6-7-8 сыныптарқазанПсихологтар сынып жетекшілері
7Оқу түрткісін анықтауға арналған сауалнама, тесттерОқушылардың оқу түрткісінің көрсеткішін анықтау7-8-9-10 сыныптарқазанАнықтама
8 «Мен... деп санаймын немесе ...міндеттімін» әдістемесі (И.П.Посашкова)Педагогтың кәсіби мотивациясын және оның өзін өзі бағалау деңгейін зерттеуПедагогтар қазанПедагог-психолог
9Білім алушылардың аутодеструктивті мінез-құлықтарын,әлеуметтік ортадағы орнын анықтайтын зерттеулер жүргізуБілім  алушылардың мінез құлқындағы өзгерістерді анықтауБілім алушыларменҚазанАнықтамаПедагог-психолог
10Темперамент Оқушылардың тип температментін анықтауМүмкіндігі шектеулі білім алушыларменҚараша АнықтамаПедагог-психолог
11Спилбергер-ХанинЖеке тұлғаның сенімсіздік, ұсыныс, шешім қабылдау мен әрекет етудегі тәуелсіздік сипаттамалық ерекшеліктерін анықтауҰБТ ға қатысатын білім алушылардаАнықтамаПедагог-психолог
12«МЕНІҢ СЫНЫБЫМ»
«Н.Г.ЛУСКАНОВА» әдістемесі
«Мен мектепте ... сезінемін»
«Филлипстің мектептегі мазасыздану тесті» әдістемесі
5 сынып оқушыларының орта буынға өтуі, бейімделуі кезіндегі проблемаларды анықтау
Мазасыздық дегейін анықтау
5 сынып білім алушыларыҚазан-қарашаАнықтамаПедагог-психолог
Сынып жетекшілері

13 «Айзенк»әдістемесіЖалпы қорқыныш үрейдің деңгейін бағалау5-6-7 сынып білім алушыларыҚазанАнықтамаПедагог-психологтар
Сынып жетекшілері

14«Білімалушыларарасында интернет ресурстарынтиімдіпайдалану»Әлеуметтік желіні пайдалану деңгейіндегі проблемаларды анықтау8-9-10-11 сыныптарҚараша АнықтамаДиректордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары 
Педагог-психологтар 
Әлеуметтік педагог
Сынып жетекшілері

15Сенсорлық қабілеттілік тестіСенсорлы қабілеттілігін анықтау11 сыныптарЖелтоқсан АнықтамаПедагог-психолог
Сынып жетекшілер

16«Тәуекел», «қатер» топтарына Тәуекелге бара алатын білім алушыларды анықтау,диагностика жүргізу2-11 сыныптарҮнемі АнықтамаДиректордың тәрбие 
ісі жөніндегі орынбасары 
Педагог-психолог 
Әлеуметтік педагог
Құқықтық менеджер
Сынып жетекшілері

17Дарынды,қабілетті білім алушыларды анықтау8-9,10-11 жастағы балалар қабілетін диагностикалау3-4-5 сыныптарБаза ашылған уақытындаАнықтама 
18Зорлық-зомбылықтың алдын алу (физикалық, булингтік әрекеттер) жасырын сауалнамаларЗорлық-зомбылықтың, буллингтің алдын алу5-11 сыныптарІ, ІІ     жарты жылдықАнықтама
19Жасырын және ашық түрдегі сауалнамалар,тесттерЖыныстық тиіспеушіліктің,құқық бұзушылықтың  алдын алу2-11 сыныптарАнықтама
20Кәсіби бағыттылығын анықтауКәсіптік бағдар бойынша диагностикалау9 сынып оқушыларыҚазан 
Қараша
Желтоқсан 
АнықтамаПсихологтар сынып жетекшілері
21Басымдық профилі  табиғи экспериментБілім алушылардың басымдылық профилін анықтау11 сынып  оқушыларыҚазанАнықтама

225 сынып мектепке бейімделу сауалнамасы (ата-аналармен)Мектепке бейімделудегі ата-ана үлесі5 сынып  ата-аналарыменАнықтамаПедагог-психологтар
23 1-сынып оқушыларының оқу түрткісін зерттеу әдістемесі тест, бақылауОқу түрткісін анықтау1 сынып оқушыларыҚараша-желтоқсанАнықтамаПедагог-психологтар
24«Ағаш әдістемесі»Білім алушылардың сыныптастарымен қарым-қатынас деңгейін және өзіндік бағалау деңгейін анықтау5-11 сынып білім алушыларыЖелтоқсан Педагог-психологтар
25Ата-анамен балаға арналған сауалнамаАта-анамен баланың қарым-қатынасындағы қаталдық көріністерін зерттеуБастауышжәне орта буыната-аналарыЖелтоқсан 
26«Деструктивті діни ағымдарға қарсы имунитет деңгейі» сауалнамасыПедагогтардың деструктивті діни ағымдарға қарсы имунитет деңгейін анықтаупедагогтарЖелтоқсанАнықтама
27 «Отбасы суреті» әдістемесіБаланың отбасындағы қарым-қатынасы мен эмоционалдық Ақпарат күйін диагностикалауБастауышжәне орта буынбілімалушыларыЖелтоқсанПедагог-психологтар
28Өзін өзі бағалау Проективті тестЖеке тұлғаның өзін-өзі бағалау деңгейін диагностикалау5-9-11 сыныптар
Мүмкіндігі шектеулі білім алушылар
Ақпан 

29І-ші жартыжылдық бойынша бір сабақтан «3», бір сабақтан «4»  бар оқушылардан сауалнама.Білім алушылардың үлгерімінің төмендеуіндегі проблемаларды анықтау5-11 білім алушыларыҚаңтар АнықтамаПедагог-психологтар
304 сынып білім алушыларыныңоқу мотивациясы тесті4 сынып білім алушыларының орта буынға көшуінің дайындығын зерттеу4 сынып оқушыларыНаурыз АнықтамаПедагог-психологтар
31МАК картамен жұмысАутодеструктивті мінез-құлықты  анықтау2-11 сыныптарСәуірАнықтамаПедагог-психологтар
32Қорытынды атестаттауға дайындық тест,сауалнамаларСтресс,қорқыныш сезімдерін анықтау9-11 сыныптарМамырАнықтама
                                                                                                ІІ. Түзету-дамыту жұмысы
1.1-ші сынып оқушыларының  мектепке бейімделуіне бағытталған түзету-дамыту сабақтары. Бейімделуге бағытталған сабақтар1 сынып оқушыларыҚыркүйек –қазан
Аптасына бір сағат
Сабақ жоспары, хаттамаларыПедагог-психологтар
2.1-дамыту сабағы. «5-сынып дегеніміз не?»; 
2-дамыту сабағы. «Өзіңді таны»;
 3-дамыту сабағы. «Орта мектептегі жаңа оқушы»;
 4-дамыту сабағы. «Біз бір-бірімізді түсінеміз бе?»; 
5-дамыту сабағы. «Сезім әлемі»; 
6-дамыту сабағы. «Біздің мұғалімдеріміз»;
 7-дамыту сабағы. «Дос іздеп жүрмін»;
 8-дамыту сабағы. «Біз және біздің сынып»
Бесінші сынып оқушыларының орта буынға кіруімен байланысты бейімделуіне бағытталған түзету-дамыту сабақтары5-сынып білімалушыларыҚаңтар -ақпан
Аптасына бір сағат
Сабақ жоспары, хаттамаларыПедагог-психологтар
3.Қабілет дарын бойынша түзету дамыту сабақтарыЖДА білім алушылармен түзету сабақтары8-9,10-11 жастағыҚажеттілігіне қарайХаттама

4Ұжымдағы қарым-қатынас (Құпия дос ойыны) ойын-жаттығуҚарым-қатынасқа арналған жаттығу     ПедагогтарменҚазан ХаттамаПедагог-психолог
5Диагностика қорытындысы бойынша ойындар мен жаттығуларқобалжу, қорқыныш сезімінен арылуға және өз-өзіне деген сенімділікті арттыруға арналған ойын жаттығулар1-11 сынып оқушылары
Бастауыш және орта буын білім алушылары
ҚарашаХаттамаПедагог-психологтар
6МАК картамен жұмысДиагностика қорытындылары бойынша түзету –дамыту     жұмыстары

Хаттама
7Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестерін диагностикалау және түзету-дамыту жаттығуларын жүргізуТанымдық  процестерін дамыту1-4 сыныпбілімалушылары
Педагог-психолог
89 сынып оқушыларымен түзету дамыту сабақтары. Тренинг элементтері бар жаттығулар9 сынып оқушыларыҚаңтар 
Ақпан
Наурыз
Сабақ жоспары, хаттамалары

9«Менің болашақ мамандығым» Дөңгелек столМамандық туралы ақпараттарды толықтыру9-11сыныптарАқпанСабақ жоспары, хаттамаларыПедагог-психолог
Сынып жетекшілері

104 сынып оқушыларымен түзету дамыту сабақтары
 (Тренинг элементтері бар жаттығулар)
4 сынып оқушылаоры 
11«Мамандық өмір таңдауы» Тренинг9-11сыныптар
12Интернет қауіпсіздігі тестӘлеуметтік желіні пайдалану деңгейін анықтау7-11 сыныптарНаурыз-сәуірСабақ жоспары, хаттамаларыПедагог-психолог
13Емтихан     алдындағы қорқыныш үрейге арналған сауалнамаҚорқыныш үрей деңгейін анықтау9-11 сыныптарМамырСабақ жоспары, хаттамалары
III. Профилактика және психологиялық ағарту
1Сенім жәшігі,сенім телефондарымен жұмыстарЖеке  тұлғалар арасындағы кәмелеттік жасқа толмағандардың арасындағы психологиялық құқықтық алдын алужұмыстарыБілім алушы
Педагог
Ата-ана
Жыл басындаАлдын алу жұмыстарыДТІЖО
Әлеуметтік педагог
Педагог -психолог

2Аналитикалық интерннет карта (сайт мониторинг)Қауіпті сайттардың алдын алу5-11 сыныптарАй сайынАғартушылық жұмыс
3Аутодеструктивті мінез-құлық (суицидке бейімділік) суицидке бейімділіктің алдын алу8-11 сыныпбілімалушыларыҚарашаПрофилактикалық сабақПедагог-психологтар
Сынып жетекшілері

4Буллинг, кибербуллинг: балалардың әлеуметтік желідегі қауіпсіздігін қамтамасыз етуБала қауіпсіздігін қамтамасыз ету5-11 сыныптарҚажетіне қарайПрофилактикалық жұмыстарДиректордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары 
Педагог-психолог 
Әлеуметтік педагог

5Ішкі істер бөлімі және денсаулық сақтау мәселелері бойынша жүргізілетін жұмыс2-11 сыныптарЖыл бойыАнықтама
6« Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу», «Буллинг. Кибербуллинг: балалардың әлеуметтік желідегі қауіпсіздігін қалай қамтамасыз етеміз?»  

7Діни экстремизм және тероризмге бағытталған алдын алу іс шараларТеріс деструктивті ағымдардың алдын алу5-11 сыныптарҚажетіне қарайАғарту,алдын алу шаралары
81. «ҰБТ дегеніміз не және оның мен үшін маңыздылығы қандай?»; 
2. «Емтиханкезіндестресстенқалайарыламыз?»; 
3. «Емтиханкезіндестресстенқалайарыламыз?»;
 4. «Жүйке жүйесіне түсетін күштен психологиялық арылу әдісі»;
 5. «Емтихандағыөз-өзінесенімділік»
Жоғары сынып оқушыларына арналған тренинг сабақтар11 сынып оқушыларыЖелтоқсан-
Мамыр 
Алдын алу,ағарту жұмыстарыПедагог-психологтар
9 «Өмірді сүйе білейік» 
"Мен өмірді таңдаймын!"  
Білім алушылардың өмірге деген дұрыс көзқарасын қалыптастыру5-8 сыныптарымен
9-11 сыныптарымен
І жж
ІІ жж
Эссе

10«Баланың мектепке баруға байланысты туындайтын қиындықтар»ПрезентацияМАД және 1 сынып ата-аналарыТамыз ЖиынДТІЖО
Педагог -психолог

11«Бастауыш мектеп оқушыларының психологиялық даму ерекшеліктерінің теориялық негіздері» Бала дамуындағы психологиялық ерекшеліктер туралы ақпараттари ұсынуБастауышсыныпата-аналарыҚыркүйек Шағын дәрісПедагог-психологтар
Сынып жетекші
Логопед
Дефектолог

12«Мектеп, оқушы, ата-ана: ынтымақтастық қырлары" Үштік жұмыстың маңыздылығы туралы ақпарат бөлісуАта-аналарЖелтоқсан КоучингПедагог-психолог
13 «Дарынды балалардың психологиялық ерекшеліктері» Дарынды ,қабілетті білім алушылардың ерекшеліктері туралы ақпарат беруСынып жетекшімен жұмысҚаңтар Шағын дәрісПедагог-психологтар
14 «Баланың бас ұстазы ата-ана» Семинар-тренингБірінші сынып оқушыларының мектепке оқуға бейімделуіАта-анажәнепедагогтарАқпанСеминар-тренинг
15«Отбасымахаббатынеде?» Баланың ата-ананың махабатына бөленуіне ықпал етуАта-аналар Тренинг
16«Жаңаформациядағы педагог» Педагогтарға психологиялық қолдау көрсетуПедагогтарНаурызПедагог-психологтар
ДТІЖО

17«Бала өміріндегі жәбірлену" Баланың қауіпсіздігін қамтамасыз етуАта-аналар мен педагогтар
18«Сенім поштасының жұмысы»Жеке  тұлғалар арасындағы кәмелеттік жасқа толмағандардың арасында бопсалаудың алдын алуОқушылар
Ата-аналар
Тіркеу дәптері
19Бақылау картасын жүргізуОқушылардың  күнделікті психоэмоцианальды жай күйін бақылау1-11 сынып оқушыларыЖыл бойы
Күнделікті, онлайн, офлайн
Бақылау картасы
20Әлеуметтік педагогпен  оқушылар үйлерін аралау, рейд жұмыстарыРейд жұмыстарыҮйден оқитын, мектепішілік есепте тұрған  білім  оқушыларЖыл бойы
Күнделікті фильтр
Рейд жүргізу
Акт
Педагог-психолог
ДТІЖО
Әлеуметтік педагог

21«Буллинг және кибербуллингтен қалай қорғанамыз?» Бала қауіпсіздігін қамтамасыз етуОқушыларҚыркүйекПрезентация ЖаднамаПедагог-психологтар
ДТІЖО

22Қыз балалармен және ұл балалардың бірлестігімен жұмыстарҚыз баламен ұл балаларға туындайтын әртүрлі қауіптіліктің алдын алу7-11 сынып қыздары Қазан     Презентация 
23Құқық бұзушылықтың алдын алу – басты міндет.Балалардың қауіпсіздігін қамтамасыз етуПедагогтарЖыл бойыВидеоролик
24Жасөспірімдердің жыныстық тиіспеушіліктің алдын алу. Ата-аналарға балалардың қауіпсіздігі және жыныстық тиіспеушіліктің алдын алу алу бойынша түсінік жұмыстарын жүргізуАта-аналарҚарашаВидеоролик
25Емтихан өту кезеңіндегі ата-аналардың көмегіАта-аналардың балаға жасаудағы қамқорлығыАта-аналарЖелтоқсан презентация
26«Бүгінгі діни экстремизм» Теріс ағымды, деструктивті әрекеттердің  алдын алу5-9 сыныптар аралығындаСәуір Әңгіме өткізу
27«Діни экстремизм: психологиялық аспектілері»9-10 сыныптарТренинг- сабақ
28Жеке топтар бойынша рухани –адамгершілік тәрбиеге байланысты Баланың рухани адамгершілік қасиеттерін дамыту1- 4сынып қыздарымен
5- 9 сынып қыздарымен
Тәуекел топтағы оқушылармен
ЖылбойыПсихологиялық әңгімелер,тренигтер өткізу.Сынып жетекшілер
Педагог-психолог

29Психологиялық көмек көрсету «Құқығым бар!» қоғамдық қабылдау бөлмесін ұйымдастыруБілім  алушыларҚажеттілік туындағандаҚабылдау бөлмесін ұйымдастыру
IV. Консультациялық бағыт
1.1-сынып жәнемектепалдыдаярлықтобыата-аналарынаМектепке бейімделу кезіндегі кездесетін қиындықтар бойынша кеңесМАД және 1 сынып ата-аналарынаТамызКеңес беру журналыПедагог-психологтар
2.«Баланың мектепте оқуға психологиялық даярлық мәселелері»Бірінші сынып оқушыларының психологиялық даму ерекшеліктері мен психологиялық өзгерістері  туралы
кеңес беру
1 -сыныпата-аналарыҚыркүйек Кеңес беру журналыПедагог-психологтар
3Ата-ана,педагог,білім алушыАта-аналар, педагогтар, білім алушылармен қажетіне қарай жеке кеңестер беруБарлықбілім беру процесінеқатысушыНаурыз, сәуір, мамырКеңес беру журналыПедагог-психологтар
4Өз-өзіңді қорғаудың 8-тәсіліЖеткіншектерге психологиялық кеңес: -жеткіншекке жадынама -5 - 6 - 7 -8 сыныптарқазанЖаднама таратуПедагог-психологтар
5Кеңестер:
 1. «Мамандық таңдаудағы негізгі мотивтер» 
2. «Мамандық таңдаудағы ең кең таралған қателіктер» 
3. «Таңдалған шешімге жеті қадам» 
4. «Мамандық таңдау бойынша ата -аналарға арналған жаднама»
Мамандық таңдауға байланысты жаднама құрастыру9 -10 -11 сыныптаЖыл бойыКеңес беру журналыПедагог-психологтар
6Психологиялықкеңес: 
1. Адам қалайөзінесенімді бола алады. 2. Депрессияданқалайарылуғаболады. 3. ЖоғарысыныпоқушыларынҰБТ алдындадайындаужөніндеұстаздарғаұсынылатынкеңестер .
 4. Өзіңе сенімділік неден құралады (Луиза Хейдің кеңесі) 
5. Күйзеліскезіндегіпсихологиялықкөмек
Депрессия,стресс,
Агрессияға психологиялық кеңес беру
ҚажетінеЖыл бойыКеңес беру журналыПедагог-психологтар
7-Ойды қалай дамытамыз?
 -есте сақтаудың кейбір заңдылықтары;
 -бала сізден қорықпасын десеңіз;
 -балалар сізден жалықпасы
-Джон Карнеги ережесі;
Педагогтарға психологиялық кеңесПән мұғалімдеріне Қажеттілігіне қарайКеңес беру журналыПедагог-психологтар
8Психологиялық кеңес:
 -педагогикалық қабілеттің түрлері жайлы.
 - қолайсыз жағдайлар болғанда не істеу керек? 
-адам және оның қасиеттері, көңіл-күй туралы
 -күйзелісті жеңу үшін не істеу қажет?
Педагогтарға
Кеңес беру журналыПедагог-психологтар
9-Мектеп бітірушілерге емтихан тапсыруға дайындық бойынша ақыл -кеңес;
 -емтихан қарсаңында; 
-ҰБТ-ға қатысу; 
-тестке қатысты кеңес;
 -емтиханға дайындықты дұрыс ұйымдастыру туралы психологиялық кеңес; 
-тесті сәтті орындау үшін қажет жаднама.
ҰБТ -ға дайындық бойынша психологиялық кеңес 11 -сыныпбілімалушыларыСәуір Кеңес беру журналыПедагог-психологтар
10Ата-аналарғакеңес: 
-«Баланы қалайтәрбиелеукерек?» 
-«ҰБТ қарсаңында ата -аналар балаларына қалай қолдау көрсетуі тиіс?»; -«Ата-аналарға ҰБТ -ға дайындық жөніндегі ұсыныстар»; 
-«Суицидке кімдер бейім?»; 
-«Жақындап келіп қалған суицидті қалай аңғаруға болады?»;
 -«Депрессия»
Ата -аналарға арналған ҰБТ -ға дайындық жөніндегі ұсыныстар беру11 -сыныпата-аналарыЖыл бойыКеңес беру журналыПедагог-психологтар
11-«Сіздің балаңыз 5 -сынып оқушысы» бесінші сыныптардың кейбір қиындықтары; 
-оқушының бейімделе алмауының белгілері; 
-«Ата-аналарға арналған тәрбиенің алтын ережелері»; 
-«Ата-аналарға арналған салыстыру сауалнамасы»
5 -сынып оқушыларының ата -аналарына арналған психологиялық кеңес5 сынып ата-аналарыСәуірКеңес беру журналыПедагог-психологтар
12 «Баланың бастапқы ұстазы ата -анасы»Ата-аналарға бала тәрбиесі туралы  кеңестер беруАта-аналарМамыр Кеңес беру журналы

13«Аутодеструктивті мінез -құлықтың алдын алу» тақырыбында ата -аналардың жасөспірімдердің өтпелі кезеңіндегі қиындықтардың алдын алу жұмыстарымен таныстыру. 
«Жасөспірімдердің психологиялық дамуындағы қиындықтарға көңіл бөлу» (МАК техникамен)
МАК техникаменАта-аналарҚажеттілігіне 
қарай 
Кеңес беру журналыПедагог-психологтар
15Диагностиканың қорытындысы бойынша психологиялық кеңесСуицидтік бейімі мен мазасыздық деңгейі жоғары оқушылармен жекелей және топпен кеңестер беру6-11 сынып оқушыларСәуір Кеңес беру журналыПедагог-психологтар
VҰйымдастыру-әдістемелік жұмыс
11,5 сынып жетекшілерімен отырыс өткізу. Презентация
Отырыс өткізу
МұғалімдерҚазан
Қараша 
АнықтамаПедагог-психологтар
ДТІЖО

2«Өмір сен ғажапсың» Апталығы ЖоспарОқушылар 
Ата-аналар
І жарты жылдықАнықтамалар
3Айлық бойынша рейд жұмыстары.Тәрбиемен бірлесе рейд жүргізу
ҚарашаАкт
42023-2024  оқу жылының бірінші жарты жылдығына  І жарты жылдық бойынша сараптама жасау
ЖелтоқсанЕсеп
51.2023-2024 оқу жылында атқарылған жұмыстың есебі. 
Жоспарды қарау
2.2024-2025  оқу жылына арналған жұмыс 
Талдау есептері 
Жаңа оқу жылына жоспар құру.

Мамыр Талдау
Жоспар

Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер
1.1,5 сынып оқушыларының бейімделу деңгейі туралы есепЕсеп  Қараша 
Есеп
2.Психологиялық қызметтің бірінші жарты жылдық есебі   Есеп Желтоқсан
Есеп 
3.Оқушылардың  аутодеструктивті мінез-құлқының, құқық бұзушылықтардың алдын алу бойынша, салауатты өмір салтын насихаттау бойынша жүргізілген жұмыстар туралы есеп.Есеп  І,ІІ     жарты жылдық бойыншаСұраныс бойыншаТалдау 
4.9-сыныпта кәсіптік бағдар беру және бейінді таңдау бойынша жұмыс туралы есепЕсеп Қаңтар ІІІ пед кеңес
Есеп
5.Психологиялық қызметтің    жылдық аналитикалық талдау    есебі   Есеп Мамыр 
Талдау