2022-2023 оқу жылына арналған психологтың жұмыс жоспары
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2021 жылғы 16 қыркүйектегі №472
Бұйрығына 2-қосымша
Педагог - психологтың 2022-2023 оқу жылына арналған жылдық жоспары
Психологиялық қызмет көрсетудің мақсаты
Білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік - психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіндегі қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Психологиялық қызмет көрсетудің міндеттері
Білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін - өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
Білім алушыларға ақпратттық қоғамның жылдам дамуына олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету;
Білім алушылардың тұлғасын психологиялық - педагогикалық зерделеу негізінде әрбәр білім алушыға жеке тұрғыда ықпал ету;
Психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алуалушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту;
Психологиялық қиыншылқтар мен білім алушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
Психологиялық мәселелерді шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата-аналар мен педагогтерге консультациялық көмек көрсету;
Білім беру үдерісі субъектілерінің психологиялық-педагогикалық құзіреттілігін көтеру;
Психологиялық қызмет психодиагностикалық, консультациялық, ағартушылық- профилактикалық, түзету-дамытушылық және әлеуметтік-диспетчерлік бағытта жүзеге асырылады;
Білім алушылармен, ата-аналармен (заңды өкілдерімен) және педагогтармен психодиагностикалық, консультациялық, ағартушылық- профилактикалық, түзету-дамытушылық және әлеуметтік-диспетчерлік жұмыстардың нысанын және әдісін таңдайды;
Барлық оқу кезеңінде білім алушының, тәрбиеленушінің жеке психологиялық ерекшеліктерінің психологиялық диагностикасын жоспарлайды, оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру бойынша құжаттамалармен, білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, педагогтардың жеке істерімен танысу;
Білім алушылар , тәрбиеленушілер, педагогикалық қызметкерлер мен ата-аналар (заңды өкілдер) арасында психологиялық мәдениетін қалыптастыру;
Жоғары оқу орындарының психология кафедраларымен және тәжірибелі психологтар қауымдастықтарымен байланысты қолдайды;
Күйзелістік, жанжалдық, қатты эмоционалды күйзелістік жағдайдағы педагогтарға, білім алушыларға, тәрбиеленушілерге психологиялық көмек және қолдау көрсетуді жүзеге асыру;
Білім беру ұйымдарының әлеуметтік саласын үйлестіруді қалыптастыру және әлеуметтік бейімсіздіктің туындауының алдын алу бойынша жұмыстарды жүзеге асыру;
Психологиялық қызметтің жұмысын жақсарту мәселесі бойынша білім беру органдарына ұсыныс білдіру.
№ Р\с | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысан |
І.Диагностикалау | ||||||
1 | 1 сыныпқа қабылданатын балалардың оқуға психологиялық деңгейін анықтау | Бақылау | 1 «а», «ә», «б», «в» сыныптар | Қыркүйек | Хаттама | |
2 | Мүмкіндігі шектеулі оқушыларды анықтау (үйден оқитын оқушы, ОПМПК бақылауындағы оқушыларды, мүгедек оқушыларды) 1-11сынып / | ОПМПК мамандарының шешімі бойынша құжаттарды реттеу | 2 «в»,4 «ә»,6 «ә», 7 «ә»,9 «б» сыныптар | Тамыз-қыркүйек | Анықтама | |
3 | Оқушылардың әлеуметтік жағдайын анықтау /қажетті оқушыларды бақылауға алу/. Әңгімелесу,бақылау | Әңгімелесу, бақылау | 1-11 сыныптар | Қыркүйек | Хаттама | |
4 | Шағын орталықпен жұмыс жоспарын құру | Жоспар жасау | Мектеп жанындағы шағын орталық | Қыркүйек | Анықтама | |
5 | Үлгерімі нашар , девиантты, қабілетті оқушыларды анықтау,диагностикалық картаны құру. | Әңгімелесу, бақылау. әңгімелесу | 2-11сынып | Қыркүйек-қазан | Анықтама | |
6 | А. Полежаева «Оқушылардың жүйке жүйесінің қасиеттерін анықтау» А.Е.Голомшток «Қызығушылық картасы» | Тест | 11 сынып | Қыркүйек | Анықтама | |
7 | Білімінде олқылығы бар оқушыларда кездесетін қиыншылықтарды анықтау. | Сауалнама | 2-11сынып | Қыркүйек | Анықтама | |
8 | «Қабылдау стилін анықтау» | Тест | 1-11 сынып | Қыркүйек | Анықтама | |
9 | «Жас маманның бейімделу проблемасы?» сауалнама | Сауалнама | Жас маманмен | Қыркүйек | Анықтама | |
10 | Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынасты анықтау «Сіздің балаңыздың қызығушылығы» 1 сынып ата- аналар жиналысында/ | Сауалнама | 1 сынып ата- аналарымен | Қыркүйек | Анықтама | |
11 | 9-сыныптарме бағдаралды дайындық жұмыстарын жүргізу Д.Голланд әдісі «Тұлғаның типтерін анықтау» тесті; А.Е.Климов «Мен қаладым»саралаушы диагностикалық сауалнамасы | Сауалнама | 9 «а», «ә», «б» сыныптар | Қыркүйек | Анықтама | |
12 | Жан-жақты психологиялық зерттеу жұмысы | Тест | 10-11 сынып оқушылары | Қыркүйек | Анықтама | |
13 | «Қызығушылық картасы» тесті | Тест | 7-9 сынып | Қыркүйек | Анықтама | |
14 | Сыныптағы қарым- қатынасты зерттеу «Социометрия» әдісі | Тест | 11 сынып оқушыларымен | Қазан | Анықтама | |
15 | 9 сыныптармен бағдаралды дайындық жұмыстарын жүргізу А.Е.Голомшток әдісі «Қызығушылық картасы»«Жоғары сынып оқушыларының мамандық таңдауға арналған сауалнама» | Сауалнама | 9 «а», «ә», «б» сыныптар | Қазан | Анықтама | |
16 | 5-сыныпты орта буынға бейімделуіне байланысты кешенді зерттеу жұмыстарын жүргізу | 5 «а», «ә», «б» сыныптар | Қазан | хаттама | ||
17 | Мұғалімнің конфликтогенділігі.Қарым -қатынастағы агрессия деңгейі. Есте сақтау қабілеті | Сауалнама | Аттестациядан өтетін мұғалімдермен | Қазан | Анықтама | |
18 | «Қызығушылық картасы» | Тест | 5-6 сыныптар | Қараша | Анықтама | |
19 | Үйден оқитын оқушылардың өсу динамикасын анықтау | 7 параметр бойынша | 2 «в»,4 «ә»,6 «ә», 7 «ә»,9 «б» сыныптар | Тоқсан сайын | Анықтама | |
20 | «Кірпі» ертегісі әдістемесі | Тест | 2-4 сыныптармен | Жыл бойы | Анықтама | |
21 | Ерекше назар аударуды қажет ететін оқушылармен зерттеу жұмыстарын жүргізу | Тест, әңгімелесу | Дер кезінде | қараша/ желтоқсан | хаттама | |
22 | Филипс «Мазасыздықты анықтау» | тест | 5-11сынып | Қараша | Анықтама | |
23 | «Тіл табысқыштық деңгейіңізді анықтаңыз» В.А.Ряховский | сауалнама | мұғалімдер | Қараша | Анықтама | |
24 | «Өзін-өзі бағалау» Темперамент типін зерттеу. Таным процестерін зерттеу /Дарынды балалармен/ | Тест | Дарынды балалармен | Желтоқсан | Анықтама | |
25 | «Сіздің қарым-қатынас стиліңіз агрессивті ме, әлде бейбітшіл ме?» | Сауалнама | Мұғалімдермен | Желтоқсан | Анықтама | |
26 | ҰБТ-ге қатысатын оқушылармен «Мінез-құлық акцентуациясын анықтау» К.Леонгард | Сауалнама | 11сынып | Желтоқсан | Анықтама | |
27 | 9- сыныптың оқушыларымен зерттеу жұмыстары «Жеке тұлғаның дара-типтік ерекше белгілерін анықтауға арналған сауалнама Л.Н.Собчик» | Сауалнама | 9 «а», «ә», «б» сыныптар | Желтоқсан | Анықтама | |
28 | Зорлық-зомбылықты анықтау диагностикасы | Сауалнама | 2-11 сыныптар | І-ІІ жарты жылдық | Анықтама | |
29 | Мектепалды даярлық тобының сынып балаларның негізгі құзіреттіліктерінің қалыптасу индикаторы (барлық білім беру салалары бойынша ) | Барлық білім беру салалары бойынша | МАД тотары | I-IIжарты жылдық | Анықтама | |
30 | «Сіздің өміріңізде бала қандай орныға ие?» | Сауалнама | 8 сынып ата- аналарымен | Қаңтар | Анықтама | |
31 | «Реактивті және тұлғалық қобалжу бағасын анықтау» | Сауалнама | 11 сынып оқушылары | Қаңтар | Анықтама | |
32 | «Сенің дөңгелегің қаншалықты алысқа дөңгелейді | Тест | 6-11 сыныптар | Қаңтар | Анықтама | |
33 | «Мен және менің дінге көзқарасым» діни экстремизмнің радикалды ислам идеяларын тарату фактілерінің алдын алу бойынша мұғалімдерден, ата-аналардан оқушылардан сауалнама алу | Сауалнама | мұғалімдерден, ата-аналардан оқушылар | I-IIжарты жылдық | Анықтама | |
34 | «Тыңдай білу қабілетіңізді бағалаңыз» / 4 сынып ата- аналары / | Сауалнама | 4 сынып ата- аналары | Қаңтар | Анықтама | |
35 | «Үлгермеу себебі неде?» | Сауалнама | Мұғалімдер | Ақпан | Анықтама | |
36 | «Қызығушылық картасы» | Сауалнама | 8 сынып | Ақпан | Анықтама | |
37 | «Өзіңіздің шыдамдылық деңгейіңіз қандай» | Сауалнама | мұғалімдер | Наурыз | Анықтама | |
38 | «Сіз қандай жансыз?» ата-аналардың мінезін көңіл-күйін анықтау | Сауалнама | 6 сыныпата-аналармен | Наурыз | Анықтама | |
39 | Танымдық қабілетін анықтау: Қабылдау, зейін, қиял, есте сақтау, ойлау, сөздік қорын анықтау | Сауалнамалар | 4 сынып | Сәуір | Анықтама | |
40 | Таным процестерінің даму деңгейін анықтау. Қабылдау, зейін, қиял, есте сақтау, ойлау, сөздік қорын анықтау | Тест | МАД топтары | Сәуір | Анықтама | |
41 | «Өзіне деген сенімділікті анықтау» | Сауалнама | 11 сынып | Сәуір | Анықтама | |
42 | «Сыбайлас жемқорлықсыз қоғам орнату мүмкін бе?» | Құпия сауалнама | 8-11 сыныптар | Сәуір | Анықтама | |
43 | 1-сынып оқушысын 2 сыныпқа көшуіне Баланың интеллектуалдық деңгейін анықтау ДИТ | Тест | 2 сыныптар | Мамыр | Анықтама | |
44 | Мектепалды даярлық тобының 1 сыныпқа көшуіне байланысты зерттеу жұмыстарын жүргізу.Интеллектуалды даму деңгейін зерттеу | Графикалық тесттер Керн Йирасек | МАД топтары | Мамыр | Анықтама | |
ІІ.Түзету-дамыту жұмысы | ||||||
1 | Зерттеу нәтижелері төмен деңгей көрсеткен оқушылармен түзету жұмыстары | Психологиялық жаттығу | 1 сыныпар | Қыркүйек | Анықтама | |
2 | «Біздің 5-ші сынып» | Психологиялық жаттығу | 5 сыныптар | Қыркүйек | Анықтама | |
3 | «Мен үшін не маңызды?» | Психологиялық -жаттығу | 8 сыныптар | Қазан | Анықтама | |
4 | «Иллюзия» ойын-жаттығуы / Социометрия әдісі бойынша анықталған шеттелген оқушылармен | Ойын -жаттығулар | 3-11 сыныптар | Қазан | Анықтама | |
5 | «Сенімділік кілті» | Психологиялық -жаттығу | 11 сыныппен | Қараша | Анықтама | |
6 | «Біздегі ұқсастық пен айырмашылық» тренингтік-жаттығу / Қабілетті балалармен/ | Тренингтік -жаттығу | қабілетті балалармен | Қараша | Анықтама | |
7 | «Сурет салдым сүйсіне» | Коррекциялық жұмыс | үйден оқитын оқушылармен | Желтоқсан | Анықтама | |
8 | Жасөспірімдердің өтпелі кезеңдегі зорлық-зомбылықты қарым-қатынасын түзету | Психологиялық жаттығулар мен ойындар, видиоролик көрсету, заңдармен таныстыру/ | 2-4 5-11 сыныптар | І-ІІ жарты жылдық, сұраныс бойынша | Анықтама | |
9 | «Мен бәрін білемін» психологиялық-жаттығу | Психологиялық -жаттығу | 4,9 сынып | Қаңтар | Анықтама | |
10 | «Қарым-қатынас маған қуаныш сыйлайды» | Тренингті к- жаттығу | мұғалімдермен/ | Қаңтар | Анықтама | |
11 | «Ой мен ойын» интеллектуалды ойын / Дарынды, қабілетті балалармен жұмыс/ | Интеллектуалды ойын | дарынды, қабілетті балалармен | Ақпан | Анықтама | |
12 | «Біз біргеміз» | Тренингтік - жаттығу | 11 сыныпқа сабақ беретін мұғалімдермен | Ақпан | Анықтама | |
13 | «Мен өміріме, қажеттілігіме-жауаптымын» \ой бөлісу 11 сынып оқушылармен жұмыс/ | Ой бөлісу | 11 сынып | Наурыз | Анықтама | |
14 | «Ішкі күшті ояту» психологиялық жаднама | Психологиялық жаднама | 11сыныпқа сабақ беретін мұғалімдер | Наурыз | Анықтама | |
15 | «Сенімділік кілті» ойын-жаттығу /6-8 сынып оқушыларымен/ | Ойын -жаттығу | 6-8 сынып оқушыларымен | Сәуір | Анықтама | |
16 | Ерекше назар аударуды қажет ететін оқушылармен түзету-дамыту жұмыстарын жүргізу | Коррекциялық жұмыс | 1-11 сыныптар | Жыл бойы | Анықтама | |
IІІ.Профилактика және психологиялық ағарту. | ||||||
1 | «Сенім телефоны», «Сенім жәшігі» талдау жасау, есеп беру | Анықтама | 1-11 сыныптар | Ай сайын | Анықтама | |
2 | «Көтеріңкі көңіл-күй» | Ойын -жаттығулар | 0-1сынып | Қыркүйек | Анықтама | |
3 | «Біз және біздің дағдымыз» жаднама тарату | Жаднама | 4 сыныптар | Қыркүйек | Анықтама | |
4 | Балалар мен оқушы жастар арасында діни экстремизмнің, радикалды ислам идеяларды тарату фактілерін алдын алу | Алдын алу бойынша түсінік жұмыстары | 2-11 сыныптар | Әр айдың 27-28 жұлдызында | Анықтама | |
5 | «Отбасы-өмір шуағы» | Тренингтік -жаттығу | 10 сынып ата-аналарымен | Қыркүйек | Анықтама | |
6 | «Мен таңдаған өмір» | Психологиялық -жаттығу | 7-8 сынып | Қазан | Анықтама | |
7 | Оқушылардың арасында құқықты бұзушылықты ескерту бойынша | Әлеуметтік психологиялық қызметтің жұмысын ұйымдастыру | 1-11 сыныптар | Жыл бойы | Анықтама | |
8 | «Мен зиянды әдеттерге тәуелсізбін» видеоролик /7-8 сынып/ | Видеоролик көрсету | 7-8 сыныптар | Қазан | Анықтама | |
9 | «Орта буынға бейімделу» /5 сыныпата-аналары/жаднама | Жаднама | 5 сыныпата-аналарына | Қазан | Анықтама | |
10 | 5 сынып оқушыларының орта буынға бейімделу жағдайы /Мұғалімдермен/ | Ақпарат | 5 сынып Мұғалімдермен | Қараша | Анықтама | |
11 | 1-сынып оқушыларының мектепке бейімделудегі қиыншылықтардың алдын алу / Консилиум өткізу/ | Консилиум өткізу | 1-сыныптар | Қараша | Хаттама | |
12 | «Мейірімді болса жүрек-орындалар тілек» тренингтік-жаттығу | Тренингтік -жаттығу | жас мамандармен | Қараша | Анықтама | |
13 | «Мен таңдаған мамандық » \кездесу\ | Сұранысқа ие мамандықтар туралы ақпарат | 9,10,11 сынып | Қараша | Анықтама | |
14 | Медициналық- педагогикалық психологиялық консилиум-дезадаптация профилактикасын жүргізу /Пед.консилиум 5сынып/ | Пед.консилиум | 5сыныптар | Қараша | Хаттама | |
15 | «Болашаққа сенімді қадам»қандай (жағымды, жағымсыз) әсер алуы мүмкін? Бізді қобалжытатын күйлер, сезімдер | Тренингтік-жаттығу | 11сынып | Қараша | Анықтама | |
16 | «Татулық-достық кілті» | Тренингтік-жаттығу | Сынып жетекшілермен | Қараша | Анықтама | |
17 | «Ата-ана махаббаты» тренингтік-жаттығу | тренингтік-жаттығу | 9-11сынып | Желтоқсан | Анықтама | |
18 | «Балаңыздың болашағын шешуге дайынсыз ба?» 11сынып ата-аналар жиналысы/ | Тренингтік -жаттығу әңгіме, | 11сынып ата-аналар | Желтоқсан | Анықтама | |
19 | Тәрбиеде қиындық келтіретін оқушылармен жұмыс | Семинар | Мұғалімдермен | Желтоқсан | Анықтама | |
20 | Бағдаралды дайындық жұмыстары9,10,11 сыныптар | Тренингтік жаттығу | 9,10,11 сыныптар | Желтоқсан | Анықтама | |
21 | Зорлық-зомбылықтың алдын алу мақсатында құқықтық білімін арттыру | Слайдпен жұмыс | 9,10,11 сыныптар | І-ІІ жарты жылдық | Анықтама | |
22 | «Қоғамдағы қыз баланың рөлі» психологиялық-жаттығу | психологиялық-жаттығу | Қыздармен жұмыс | Қаңтар | Анықтама | |
23 | «Ата-ана мен бала арасындағы психологиялық үйлесімділік» | Тренингтік жаттығу | 9 сынып ата- аналармен | Ақпан | Анықтама | |
24 | «Адам жақсы ісімен көрікті» | тренингтік-жаттығу | 7 сынып | Ақпан | Анықтама | |
25 | «Өмір сен ғажапсың» | Бейнефильм | 8-9 сынып | Ақпан | Анықтама | |
26 | «Мінез-көңіл-күй айнасы» | Тренингтік -жаттығулар | бастауыш сынып мұғалімдерімен | Ақпан | Анықтама | |
27 | «Ер намысы ел намысы» Бейне фильм | Бейне фильм | Ұлдармен жұмыс | Ақпан | Анықтама | |
28 | Діни экстремизмнің радикалды ислам идеяларын тарату фактілерімен терроризмге байланысты ағарту жұмыстары | Бейне фильм | Ата -ана, оқушы, мұғалім | Ақпан | Анықтама | |
29 | «Өмір тамаша!» | Психологиялық акция | 1-11 сынып оқушыларымен | Наурыз | Анықтама | |
30 | «Айдай менің ақ, мамам!» әуенді әндер | Әуенді әндер тыңдату | үйден оқитын оқушылармен | Наурыз | Анықтама | |
31 | «Есірткісіз болашақ» /8-11 сынып/Бейнефильм көрсету | Бейнефильм көрсету | 8-11 сыныптар | Сәуір | Анықтама | |
32 | Отбасы күніне орай «Саламатты отбасы» | Бейнефильм | 1-11сынып ата-аналарымен | Мамыр | Анықтама | |
33 | «Біз бір топпыз» | психологиялық-жаттығулар | 11 сынып оқушылары | Мамыр | Анықтама | |
34 | Болашаққа көзқарас. | Сұхбаттасу | 11 сынып оқушылары | Мамыр | Анықтама | |
35 | «Ашық есік күні | Әңгіме,сұхбат | ата-аналармен | Әр сенбі күні | Анықтама | |
IV.Консультация беру | ||||||
1 | Оқушылармен жеке сұхбат, пікір алмасу жұмыстарын жүргізу, жеке кеңесу журналына енгізу. /Мектеп мұғалімдерімен/ | Жеке сұхбат, кеңес беру | Мектеп мұғалімдерімен/ | Қыркүйек | Анықтама | |
2 | Жас мамандардың жаңа ортаға үйренуі | Жеке кеңес | Жас мамандармен | Қыркүйек | Анықтама | |
3 | Емтиханға психологиялық дайындық жұмыстары туралы | Психологиялық кеңес | /4,9,11 сынып | Қазан | Анықтама | |
4 | Мектепалды даярлық тобының сынып жетекшілеріне кеңес беру | Кеңес беру | сынып жетекшілерімен | Қазан | Анықтама | |
5 | Мектепалды даярлық тобының ата – анасына кеңес беру | Кеңес беру | ата – анасына | Қазан | Анықтама | |
6 | 4,9 сынып ата- аналарымен Ата-аналарға психологиялық дайындық | Көмек -кепілдемелер | 4,9 сынып ата- аналарымен | Қазан | Анықтама | |
7 | Емтиханға дайындық жұмыстары /9,11сыныпата-аналармен/ | психологиялық кеңестер | 9,11сыныпата-аналармен | Қазан | Анықтама | |
8 | Ерекше қажеттілігі бар балалармен жұмыс | Кеңес беру | Даму мүмкіндігі шектеулі оқушылардың ата- аналарына | Жыл бойы | Анықтама | |
9 | ҰБТ-ға оқушыларының таңдауы бойынша сәйкестіктерді талқылау | Мектеп әкімшілімен | 11 сынып | Желтоқсан | Анықтама | |
10 | Ерекше назар аударуды қажет ететін оқушылардың ата-аналарымен бала тәрбиесі туралы ой бөлісу | Ой бөлісу | Ата-аналармен | Желтоқсан | Анықтама | |
11 | Емтиханға дайындыққа байланысты қобалжулардың алдын алу | психологиялық кеңестер | 11 сынып оқушыларымен | Қаңтар | Анықтама | |
12 | Ата-анасының қамқорлығынсыз қалаған оқушыларға отбасында қиын жағдай орнаған оқушылардың ата-аналарына әлеуметтік-психологиялық жұмыстар | Психологиялық кеңестер | Қаңтар | Анықтама | ||
13 | Оқу үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс | Кеңес беру | үлгерімі төмен оқушылармен | Ақпан | Анықтама | |
14 | «Ата-аналарға психологиялық кеңес» | кеңес | 11 сынып ата- аналармен | Наурыз | Анықтама | |
15 | Емтиханға тиімді дайындық жұмыстары | Кеңестер беру | 4,9 сынып | Сәуір | Анықтама | |
16 | 6-8 сынып сынып жетекшілерімен | Кеңестер беру | 6-8 сынып жетекшілеріне | Сәуір | Анықтама | |
17 | Қыздармен жеке сұхбат | Кеңес беру | 7-11 сыныптар | І-ІІ жарты жылдық | Анықтама | |
V.Ұйымдастыру әдістемелік жұмыс | ||||||
1 | ОПМПК –ға құжаттарды реттеу, /Іс құжаттарын жүйелеу/ | Анықтама | 2,4,6,7,9 сыныптар | Мамыр | Анықтама | |
2 | Дамуында патологиялық ауытқуы бар балаларды дәрігер мамандарға көрсету, олардың құжаттарын медициналық- психологиялық комиссияға дайындау | Іс құжаттарын жүйелеу | 1-11 сыныптар | Қажеттілік туындаған жағдайда | Анықтама | |
3 | Әлеуметтік жағдайына байланысты психологиялық қолдау көрсету | Танысу | 1-11 сыныптар | Әр тоқсан сайын | Анықтама | |
4 | Үйден оқитын оқушылармен жұмыс | Үйіне барып жағдайын білу | 2,4,6,7,9 | Тоқсан сайын | Анықтама | |
5 | Қайырылымдық акцияларын ұйымдастыру | акцияларын ұйымдастыру | 2,4,6,7,9 сыныптар | Айлық кезінде | Анықтама | |
VI.Жыл бойына психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | ||||||
1 | Жыл бойы жүргізілген жұмыстарға аналитикалық есеп жазу, мониторинг шығару | Жалпы атқарылған жұмыстар | Білім алушылар мен мұғалім, ата-ана | 4-апта | Анықтама |
Педагог-психологтардың жылдық жұмыс жоспары
Педагог-психолог: Каскарауова К.М
2022-2023 оқу жылы