Педагог-логопедтің ата-анамен жұмыс жоспары
Педагог-логопедтің ата-аналармен жүргізетін жылдық жұмыс жоспары
Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстың мақсаты:
Ата-аналарды балалармен жүргізілетін түзете-дамыту жұмыстарына белсенді араластыру, сөйлеу тілі бұзылыстарының алдын алу.
Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстың міндеттері:
- Ата-аналарды сөйлеу тілінің бұзылыстары бойынша ақпараттандыру, кеңес беру;
- Ата-аналарды балалармен жүргізілетін түзете-дамыту жұмыстарына белсенді араластыру;
- Үй жағдайында жағымды тілдік орта қалыптастыру;
- Ата-аналарды білім алуда ерекше қажеттілігі бар оқушыларды оқу процесінде және үйде тәрбиелеу кезінде психологиялық-педагогикалық қолдау (сөйлеу тілінің дамуы және сөйлеу дағдыларының қалыптасуы) бойынша кеңес беру.
| Іс-шаралар | Орындау мерзімдері | Жауаптылар | Есеп беру нысандары |
1 | Сөйлеу тілінде бұзылыстары бар оқушылардың ата-аналарымен әңгіме жүргізу. Бала туралы мағлұмат жинақтау | Қыркүйек | Педагог-логопед | 1б- формасы Жалпы білім беру мектептеріндегі ерекше білім алуды қажет ететін балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету: әдіс.нұсқаулық/ Елисеева И.Г., Ерсарина А.К. - Алматы: ТП ҰҒПО, 2019. – 92 б. |
2 | Білім алушылардың тілдік қорытындыларымен ата-аналарды таныстыру. Логопедиялық үй тапсырмаларының маңызын түсіндіру. | Қыркүйек-мамыр | Педагог-логопед | Логопедиялық үй тапсырмалары |
| Ата-аналарға арналған ақпараттық кеңестер үлестірмелі материалдар дайындау:
| Қыркүйек-мамыр | Педагог-логопед | Үлестірмелі материалдар |
| «Бастауыш сынып оқушыларында кездесетін дыбыс айту бұзылыстарын түзетудің тиімді әдіс-тәсілдері» тақырыбында ата-аналарға арналған шебер сынып өткізу | Қараша | Педагог-логопед | Шебер сыныптың анықтамасы Қ.Қ.Өмірбекова, Г.С.Оразаева, Г.Н.Төлебиева, Г. Б. Ибатова. Логопедия. Оқулық: Жоғарғы педагогикалық оқу орындарының дефектология бөлімдерінің студенттеріне арналған оқулық – Алматы: ЖШС РПБК «Дәуір», 2011.- 495 бет. |
5 | Ата-аналарға сұраныс бойынша кеңес беру | Сұраныс бойынша | Педагог-логопед | Ата-аналарға арналған кеңесті тіркеу журналы |
6 | «Ата-аналар бұрышын» жаңа ақпараттармен толықтыру | Қыркүйек-мамыр | Педагог-логопед | Ата-аналар бұрышы |
7 | Тренинг-практикум: «Нейрогимнастикалық жаттығулар арқылы оқушылардың жылдам оқу дағдыларын қалыптастыру» | Қаңтар | Педагог-логопед | Нейрогимнастикалық жаттығулар кешені https://www.instagram.com/reel/CjPUd-TKwcT/?igshid=YmMyMTA2M2Y= |
8 | «Дисграфия және оны түзетудің тиімді әдіс-тәсілдері» ата-аналарға арналған семинар тренинг өткізу | Ақпан | Педагог-логопед | Семинар тренинг анықтамасы Мектеп жасындағы жазбаша сөйлеу тілінің бұзылыстары бар балалармен жүргізілетін түзету жұмысының мазмұны: әдістемелік нұсқаулық /Г.Н.Тулебиева, Г.Б.Ибатова, А.А.Даурамбекова, Ж.Ж.Нурсеиова, - Алматы: ТП ҰҒПО, 2018ж.-53б |
9 | «Дислексия және оны түзетудің тиімді әдіс-тәсілдері» ата-аналарға арналған семинар тренинг өткізу | Сәуір | Педагог-логопед | Семинар тренинг анықтамасы Мектеп жасындағы жазбаша сөйлеу тілінің бұзылыстары бар балалармен жүргізілетін түзету жұмысының мазмұны: әдістемелік нұсқаулық /Г.Н.Тулебиева, Г.Б.Ибатова, А.А.Даурамбекова, Ж.Ж.Нурсеиова, - Алматы: ТП ҰҒПО, 2018ж.-53б |
10 | Оқушылармен жүргізілген түзете-дамыту жұмыстарының қорытындысымен ата-аналарды таныстыру, оқу жылын қорытындылау. | Мамыр | Педагог-логопед | Жылдық рефлексиялық есеп |
Педагог-логопед Жұманова Салтанат Айдарқызы